úterý 13. listopadu 2012

Tělesná záležitost

Pokud jste během teplejší poloviny roku péči o tělo trochu zanedbávali, asi vám to prošlo. Teď si ale kůže o nějaké to opečovávání přímo říká. Najednou vás může začít svědit, máte pocit, že jakoby táhne, nebo dokonce, že připomíná jakousi kombinézu, které je vám malá.

I já jsem musela sáhnout do svých zásob a být při péči o pokožku těla důslednější.

Nejdřív ze všeho jsem se pořádně opilovala. K tomu jsem použila Olive body scrub od The Body Shop
Jedná se o olivově zelený krém plný drcených olivových pecek. A taky po olivách voní. Takže pokud vám olivy z nějakého důvodu nevoní, asi vás moc nepotěší. Pokud vám jenom nechutnají, žádný problém, scrub jednoduše smyjete, nemusíte ho olizovat ;-)

Na citlivější pleť by možná byly brusné částečky trochu drsné, ale mě vyhovují. Líbí se mi krémová konzistence, která mi v létě umožňovala vyskočit ze sprchy bez následného mazání.

Shrnutí: Pro mě je to jeden z nejlepších peelingových přípravků na tělo, co znám :-)

Jako první jsem vyhrabala tělové mléko od značky Sephora, které jsem dostala jako dárek.
Supreme body lotion.
Jedná se o klasické tělové mléko řidší konzistence s naprosto klasickou mlékovou vůní. Vstřebává se dobře, kůže je po něm hydratovaná a celkově funguje tak, jak byste od tělového mléka očekávali. Jenže na chladnější část roku bohužel nestačí.

Shrnutí: Pokud jsem s ním vystačila dosud, od teď už musím nasadit těžší kalibr.

Teď už ale mazat musím a proto jsem sáhla po tělovém mléku ve spreji Moringa milk body lotion taky od The Body Shop.
Jedná se o řídké tělové mléko, které na sebe opravdu můžete i nasprejovat :-) Samozřejmě je třeba ho ještě do pokožky vetřít, ale vstřebává se snadno a je velmi příjemné. Voní po květech moringy, což je exotická příjemně vonící květina. Dokonce mám pocit, že jemně osvěžuje. V létě příjemně chladilo.

Shrnutí: Hodně příjemné lehké tělové mléko pro každodenní použití, pokud má člověk mastnější nebo normální pokožku. Teď na zimu mi zrovna dochází, tak asi sáhnu po jiném výrobku z téhle řady, a to po tělovém másle.

A když je řeč o tělovém másle, rovnou přihodím hodnocení tohoto: Moroccan Rose body butter opět od The Body Shop.
Jedná se o jedno z proslavených tělových másel této britské značky. Zaujala mě na něm hlavně vůně . Sice nejsem dívčí typ a už vůbec nejsem na kytičky, ale na marockou růži jsem byla zvědavá.
Tohle máslo opravu voní růžově. Ale protože mi z nějakého důvodu připomíná spíš šípkovou růži, nemám proti němu nic ;-)
Je to tělové máslo, ale není tak hutné, jako některá jiná. Krásně se roztírá a snadno vstřebává. Celou mě pohltila ta vůně a já začala mít strach, abych neusnula jako šípková Růženka :-))
No, skoro. Ta vůně je vážně opojná.

Shrnutí: Příjemně o pleť pečuje bez pocitu mastnoty. Příště ovšem zase vyzkouším další variantu tělového másla od TBS, protože jsem jednoduše zvědavá ;-)

Nakonec jsem vybrala tělové máslo z řady Chocomania. Ale o něm až příště. Těšte se na čokoládové mlsání pro pleť.

Jako další jsem vyzkoušela tělové suflé, tedy Swedish Spa hydrating body soufflé cream od Oriflame.
Jedná se o výrobek z lázeňské řady této značky. Není tak hutný jako tělová másla, nadýchanou konzistencí opravdu připomíná suflé. Má svěží, lehce květinovou vůni a rychle se vstřebává. Po nanesení na pleť mám pocit, jakoby opravdu dostala napít. Zvlášť teď, když je sušší, se hned dostaví pocit úlevy. Pleť se jakoby vypne, narovnají se varhánky způsobené vysušením.

Shrnutí: Pro mě příjemný tělový přípravek, který kůži opravdu hydratuje. Zatím nemám pocit, že bych musela sáhnout po něčem silnějším. Je to pro mě příjemné překvapení :-)


Tak, a teď se jdu ponořit až po krk do čokolády ;-)






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.