pondělí 8. července 2013

Letní pusa

V létě používám naprosto jiné rtěnky než po zbytek roku. Vybírám si ovocné odstíny, hlavně bobulového ovoce a peckovic, a mnohem častěji nosím na rtech červenou. Všechny rtěnky ale chci mít lesklé nebo perlivě limonádové. Prostě žádné krycí matovky. Letos mám následující rtěnkovou výbavu.

Yves Rocher Grand Rouge odstín 11. Rose Pétillant

Tuhle jiskřivě růžovou jsem si koupila přímo na léto. Přiznám se, že mě nejdřív uchvátil obal, který mi připomněl zlaté rtěnky Elizabeth Arden, jaké nosila v kabelce moje teta. 

Dlouho jsem vybírala, ale nakonec jsem nebyla tak odvážná jako tetička a místo po klasické červené jsem sáhla po téhle lososovce. Tahle rtěnka slibuje tzv. tající texturu, dlouhou výdrž a současně hydrataci a dokonce mladší vzhled rtů. Hmm, to není zrovna málo.
První, čeho jsem si všimla, byla luxusní vůně připomínající právě ty hogo fogo rtěnky z mého dětství. Pak mě uchvátila krémová textura. No a ta barva! Přesně takovou lososově-korálovou jsem na léto potřebovala. Rtěnka má velmi zvláštní odstín. Podle použité tužky jde buď víc do korálova nebo do růžova. Má saténově perleťový lesk. Na rtech je hodně krycí a opravdu dlouho vydrží. Přežila celý den v rozpáleném městě, kdy jsem pobíhala po různých kulturních akcích pod širým nebem a rtěnka se ani na rtech ani v tašce neroztekla.

Shrnutí: Moje letní láska. Tipuju, že ji do konce léta vymazám úplně :-)

I druhá rtěnka je od Rošéra:
Rtěnka Sheer z řady Couleurs nature odstín 5 Gelée litchi
Jedná se o rtěnku z řady lesklých průsvitných barviček v ovocných odstínech. Kromě liči v ní najdete i rybíz, mandarinku a další.
Díky obsahu arganového oleje slibuje texturu balzámu a zvláčnění rtů.
Kolem téhle rtěnky jsem chodila hodně dlouho. Nakonec jsem díky slevě vyměkla a liči bylo moje.
Rtěnka má světlounký odstín růžového šampaňského a leskne se jako perlivé bublinky v něm. Nemá nijak výraznou vůni, já z ní cítím jen ten olej. Její aroma mě ale nijak neobtěžuje.
Rtěnka je transparentní a samostatně na rtech působí spíš jako perleťový lesk. Nevysušuje a dobře drží. Nejčastěji ji používám ke zesvětlení jiných rtěnek nebo přes dlouhotrvající rtěnky či tekuté pigmenty, které mají tendenci rty vysušovat. Právě tahle rtěnka vysušování potlačí. Navíc se mi líbí, že si můžu různě hrát s barevnými kombinacemi. Jedna z mých oblíbených je s pigmentem Benetint od benefitu. Vznikne krásný odstín šípkové růže s perletí.
Samostatně tuhle rtěnku používám hlavně ke kouřovému líčení.

Shrnutí: Jsem moc ráda, že jsem nakonec podlehla. Rtěnka je často v permanenci :-)

Další rtěnku jsem zakoupila před nedávnem ve slevě v Rossmanu. Je to teprve moje druhá rtěnka od značky NYC.
NYC Expert Last Lip Color odstín 402 Red Flame
Tahle rtěnka mě uchvátila odstínem. Na léto mám ráda hlavně ovocné odstíny s perletí nebo saténovým povrchem. A tahle červená je přesně taková. Jemně jahodová v teplejším odstínu se mi přesně hodí. Rtěnka voní jako ovocné bonbony, možná mi trošku připomíná červené Bonpari.
Slibuje výdrž až 6 hodin a hydrataci. Podobně jako její dlouhotrvající předchůdkyně je ale spíš sušší konzistence a po delší době mám pocit trochu svraštělých rtů.
Líbí se mi i obal, jehož odstín dost věrně imituje odstín dané rtěnky.

Shrnutí: Pod rtěnku vždycky dávám balzám, ale jinak jsem s ní spokojená. Opravdu vydrží dlouho a barva mě okouzlila. Dokonce jsem obdržela několik komplimentů, že mi to ten den sluší. Tak se zdá, že se k sobě s touhle barvičkou asi vážně hodíme ;-)

Další dvě rtěnky mám už nějaký čas. Váhala jsem, zda je sem zařadit. Ale vzhledem k tomu, že je v létě nosím opravdu často, říkala jsem si, že by nebylo fér je vynechat.
Mám pocit, že NYX v Americe už tuhle řadu běžně neprodává, ale na ebay jsem ji viděla.

Jedna se o dva odstíny z řady Diamond Sparkle Lipstick
První je odstín 03 Sparklig Salmon
Je to opravdu velmi perleťový lososový odstín. Z legrace mu říkám „rybí šupina“.
Rtěnka je trochu sušší, nemá nijak výrazné aroma. Velmi dlouho vydrží na rtech a je opravdu výrazná. Nosím ji spíš na večer nebo když mám nenápadně nalíčené oči. Na velmi světlé pleti je hodně jasná, na pleti opálenější vypadá lépe. (Tímto neříkám, že zrovna já se opálím. To se jaksi nestane ani náhodou.)
Shrnutí: Doufám, že mi ještě nějakou dobu vydrží, protože mě pořád baví :-)

Druhý odstín je 22 Sparkling Apricot
Opět hodně perleťová, tentokrát korálově oranžová. Přiznám se, že když jsem ji objednávala, netušila jsem, jak moc oranžová bude. Nejdřív jsem se proto trochu lekla. Já totiž teplé barvy nerada. Ale on to zase tak teplý odstín není. (Navíc teď zrovna oranžová pusa letí. :-D )
Tahle barvička rozhodně vypadá lépe na opálenější pleti. Mám kamarádku, která je vyloženě jižní typ a té sluší ukrutánsky. Já tuhle barvičku nosím, když mě chytne indická nálada, udělám si tyrkysové orientální líčení očí, nasadím perleťové tyrkysové náušnice velikosti menšího lustru a omotám se damaškovým šátkem velikosti stanu :-)) Ale v takovém případě si tu oranžovku užívám a je to legrace.

Shrnutí: Na obě dvě Nyxácké perleťovky musím mít vyloženě náladu, ale jsem ráda, že je mám a pořád mě baví.








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.