neděle 2. prosince 2012

Ekologické šimrání


Jak už jsem psala vlevo v Aktualitách, štětce Ecotools se opět vrátily do pražského Máje (My) a tak si říkám, že se s vámi podělím o své dlouholeté zkušenosti s touhle značkou.

Co je to vlastně Ecotools?
Jedná se o značku, který vyrábí ekologické pomůcky k líčení a kosmetické péči. Nejvíc se proslavila svými štětci, ale v nabídce má také mycí houby, kartáče, kosmetické houbičky a jiné pomůcky. Před několika lety se jejich tváří stala americká herečka Alicia Silverstone (známá hlavně z videoklipů kapely Aerosmith), která má i svou řadu jejich štětců.

Štětce Ecotools jsou vyrobené z umělého materiálu zvaného taklon, objímky se dělají z recyklovaného hliníku a rukojeti z bambusu.

Pamatuji si, jak moc mě při prvním doteku udivila hebkost jejich vlasu. Je srovnatelná s vlasem štětců vyráběných ze zvířecí srsti. Syntetický vlas je navíc vhodnější pro nanášení minerálního makeupu (stíny, podklad, pudr...).

Svoje štětce používám velice často a některé se staly mými každodenními pomocníky.

 

Štětce jsem kupovala v sadách.
První z nich byl 6 Piece Eye Brush Set.
Obsahuje pouzdro z bavlny a konopného vlákna se zabudovaným zrcátkem a 5 štětců na líčení očí.

Nejmenší kulatý štěteček používám k nanášení stínů místo oční linky těsně k řasám.
Malý plochý štěteček se hodí k tomutéž nebo k nanášení rozjasňujícího stínu k vnitřnímu koutku oka a pod obočí.
Velký plochý štětec je skvělý na tělový podkladový stín na celé víčko, ale já ho nejraději používám na roztírání korektoru pod očima.
Zkosený štětec se hodí k aplikaci stínu do ohybu víčka a kulatým huňatým štětcem skvěle rozetřete přechody mezi jednotlivými stíny doztracena.

Druhá moje sada je 5 Piece Brush Set.
Sada 4 štětců s taštičkou na jejich uložení.
Asi největším překvapením pro vás bude maličký roztomilý kabuki, který je určený na cesty. Dá se s ním nanášet sypký pudr, minerální makeup, nebo bronzer. U mě ale trochu leží ladem, protože je maličký možná až moc.
Zato druhý štětec je v trvalé permanenci, štětec na pudr. Nejčastěji ho používám k nanášení tvářenky nebo bronzeru. Je neuvěřitelně heboučký a barvičky umí krásně rozetřít doztracena.
Plochý štětec střižený jemně do špičky je určený na korektor a dle mého názoru je prostě geniální. Skvěle se s ním nanáší korektor na větší plochy (červené žilky, pigmentové skvrny, jizvičky po akné atd.) Používám ho neustále.
Poslední štětec z této sady je můj další favorit. Jedná se o štětec na oční stíny, tzv, blending, tedy roztírací. Tímhle hustým superjemným štětcem se nádherné roztírají přechody stínů, lepší blending brush jsem nikdy neměla. Netáhne kůži, neškrábe, je heboučky a zároveň odvádí skvělou práci.

Shrnutí: Některé ze štětců značky Ecotools považuji za nejlepší, jaké jsem k danému účelu kdy měla a rozhodně už mám v merku další. Zatím mám zálusk na velký štětec na pudr, štětec na tekutý makeup, novou sadu Day To Night...ach jo, peněženka zapláče.
Ještě že tu není k dostání celý jejich sortiment.

Kromě Máje se dají štětce Ecotools koupit i na internetu, vygooglovala jsem, že je sem vozí pár prodejců.

Poznámka: Mini kabuki na fotce chybí, někam se mi zatoulal :-(




3 komentáře:

  1. Ahoj, to bohužel netuším. Prozatím jsem je viděla opravdu jen v tom OD My v Praze na Národní :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Regn: Dají se sehnat za vcelku přijatelné ceny na e-shopech ;-)
    Já od Ecotools vyzkoušela zatím jen štětec na oční stíny a pudr, ale jsem z nich unešená a určitě objednám další :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.