pátek 28. prosince 2012

Muáá

Ne, ne, nebojte, nechci vám dát velkého hubana. To si jen dělám šoufky ze způsobu, jakým některé Češky vyslovují název téhle značky.
Jedná se o britskou značku dekorativní kosmetiky. Název tvoří zkratka M U A (neboli Make Up Academy) a vyslovuje se tedy anglicky em jů ej :-)

S touhle značkou jsem se pravidelně setkávala v Anglii, jmenovitě v síti drogerií Superdrug. Na první pohled mě zaujalo, že většina výrobků stála pouhou jednu (!) libru. A tak jsem si jednou řekla, že za tu legraci to stojí a v případě neúspěchu nebude ztráta nijak veliká.

Dovezené výrobky jsem na sobě pečlivě vyzkoušela a protože se překvapivě dostavila spokojenost, objednávám teď na jejich eshopu, který před nedávnem zřídili. Poštovné není nijak vysoké a protože je Velká Británie v Evropské Unii, nikdo člověka neodírá o další peníze v podobě zlodějské DPH a cla ;-p

Takže co všechno jsem už na sobě vyzkoušela?



Tak za prvé rtěnky. Nejprve jsem si koupila jeden kousek, přeci jen, co kdyby... A brzy přidala další tři.
Rtěnky jsou velmi jemně parfemované, trochu připomínají vůni rtěnek Maybelline, ale zdaleka to není takové sláďo páďo. Konzistence je krémové, ale nikoli patlavá. Pigmentace velmi dobrá. Příjemně se nanášejí, na rtech vydrží docela dlouho, nevysušují a neroztékají se. 
Můj „zkušební“ odstín byl č. 7 (na fotce druhá zleva), korálová barvička, kterou jsem hodně užila v létě. Pak se přidala matná tělovka číslo 15 (úplně vlevo), která se neusazuje v linkách rtů a nepůsobí na rtech jako korektor (což je u takovýchto odstínů častý nedostatek). Je to neutrální odstín, který nehraje dohněda ani do oranžova a dá se nosit k retro líčení ve stylu 60. let nebo k výrazně kouřovému líčení očí.
Další je odstín č. 12, lososově růžová se stříbrnými třpytkami. Když mi tahle barvička přišla, trochu jsem se lekla, jestli na mně nebude moc bonbonkově růžová, ale naštěstí ne. Na rtech je opravdu hodně třpytivá, takže bych ji volila jako slavnostní rtěnku pro chladnější barevný typ.
A nakonec největší odvaha, Sněhurkovská rudá č. 13. Opravdu jen pro odvážné povahy. Krásně krémová červená neutrálního odstínu. Tedy ani oranžovo ani modro-červená, prostě červeň. Podle zvolené konturky se promění v chladnější nebo teplejší odstín. S oranžovější tužkou má trochu „ruské“ sklony, tak pozor na to ;-)
Já jsem to vyřešila malinovou metalízou, kterou jsem přetřela nalíčené rty. A je z toho krásná vánoční červená, jako červené koule na stromeček. Takže by se dalo říct, že tahle barva má opravu koule ;-p
Pro mě jedna z mála červených rtěnek, která je krémová, nevysušuje a přesto na rtech vydrží.

A dál?
Paletky, už zase. Já mám pro ně prostě slabost. 
První jsem zvolila paletku na kouřové líčení s názvem Starry Night.
Já bych ji spíš nazvala Smog ve městě, ale co. Je plná matných i perleťových odstínů šedi různé intenzity, se kterými vytvoříte opravdu skvělé kouřové líčení. Nakonec ho můžete ozvláštnit některým z lila nebo modravých odstínů. Prostě zahulená kavárna jak dělaná.


Druhá paletka se jmenuje Dusk til Dawn a je určena jak na denní, tak večerní líčení.
Člověk v ní najde nenápadné tělovky se saténovým leskem, stejně jako odvážnější odstíny zelené, temně modré, fialové nebo šedočerné s třpytkami. Mě naprosto uchvátila šedomodrá se stříbrnými třpytkami, aneb zimní hvězdná obloha. Stíny z vrchní řady používám na denní líčení nebo na nahé očko k rudé rtěnce. 
Shrnutí: Stíny v těchto paletkách se nesypou, nepráší při nanášení, ale ani se nepatlají a nehrudkovatí. Pigmentace je velmi dobrá. Takže pro mě příjemné překvapení a opravdu dobrý výsledek!

To samé bohužel nemůžu říct o řasence Every Lash Volume & Lengthening, kterou jsem vyzkoušela.
Jak je mým zvykem, vybrala jsem si silikonový kartáček s ostny. Tahle řasenka slibuje objem a současně pročesání řas. Silikonové kartáčky vyžadují tekutější konzistenci maskary, což ovšem tahle není. Tudíž se na kartáček nedostane dostatek produktu a řasy není možné pořádně nalíčit. Jinými slovy, maskara je na tento typ kartáčku příliš hustá. Řasy tedy zůstávají i po několika pokusech o nalíčení téměř netknuté a kvůli takovému přirozenému vzhledu se nemusím líčit vůbec. Takže velké zklamání :-( 

Shrnutí: Řasenka putovala pryč.

Jako další jsem vyzkoušela třpytivé tekuté linky Glitter eyeliner.
Zvolila jsem antracitový odstín se stříbrnými třpytkami. U těchto linek je bohužel velmi nešťastně zvolený aplikátor v podobě tuhého plastového hrotu. Akorát člověku poškrábe oční víčko, ale produkt téměř nenanese. Protože se mi ale linky líbily, rozhodla jsem se pro jiné řešení. Tyčinkou produkt nanesu na hřbet ruky a odsud pak nanáším vlastním štětečkem na oční linky. A ejhle, ono to jde, linka drží, třpytí a líbí :-)

Shrnutí: Nedávno dokonce na očích přežila i saunu na metalovém koncertě. Takže pokud MUA vymyslí lepší aplikátor, budou linky úplně super.

Jako poslední jsem vyzkoušela lesk na rty
Zvolila jsem odstín 4, který se hodí k mým oblíbeným rtěnkám. Lesk kryje téměř jako tekutá rtěnka, má saténový vzhled a dobře se nanáší. Parfemace není nijak výrazná, takže mě neobtěžuje. Potíž ovšem je, že lesk začne do hodiny blednout. Pokud ho nanesete na nahé rty, výrazná krycí barva zmizí rychleji. Na rtěnce vydrží samozřejmě o něco déle. Plus ovšem je, že na rozdíl od většiny lesků rtěnku nerozpatlává.
Musím se přiznat, že lesky moc nenosím, protože mi vadí jejich malá výdrž na rtech a skvělá přilnavost mých vlasů k nim :-/
Shrnutí: Není to špatný lesk, hodnotila bych ho jako lepší průměr. Jen je to prostě...lesk :-))
(Nevím, zda se ještě prodává, protože značka teď hodně inovovala).

Značka MUA začala vyrábět i různé pomůcky na líčení, nejnověji štětce s umělým vlasem a sprej na fixaci hotového líčení. Začínám být docela zvědavá.

Shrnutí: Většina produktů mě velmi příjemně překvapila svou kvalitou, hlavně stíny a rtěnky nejsou žádné vyšeptalé barvičky, jak to často o hodně levných produktů bývá.
Jen asi nechci vědět, co v tom je :-/

Nakupuju přímo z britského webu:
http://www.muastore.co.uk

 







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.