úterý 1. ledna 2013

Koskárky 2012 – Kategorie péče o pleť

Rozhodla jsem se vyhlásit svoje malé soukromé (k)Oskary v umění kosmetickém, aneb co mne za uplynulý rok na poli kosmetiky a líčení nadchlo.

První kategorie se týká produktů péče o pleť. Tedy přípravky ksichtovné:
 
Odličovač na oči Lumene Eye make-up Remover

Ze všeho nejraději mám odličovače gelové, protože se nevsáknou do vatičky a neomatlají mi oči olejovou mlhou. Tento typ výrobků je paradoxně na ústupu, takže musím shánět a nahrazovat kdysi osvědčené favority. Takhle jsem v parfumerce Fann natrefila na produkt od finské značky Lumene. Ta na náš trh vstoupila pár let po revoluci, aby pak na mnoho let opět zmizela. A teď se s ní vrací právě Fann.

Odličovač je příjemný, neštípe a hlavě odlíčí všechno – voděodolnou tužku na oči a urputně přítulnou řasenku nebo třpytky. Stačí ho opravdu maličko a kolem očí nezanechá tmavé fleky hodné šelmy skunkovité.






Vilínová pleťová voda od značky Melvita Eau Florale d'Hamamelis

Můj velký objev. Dlouho jsem hledala, co by mi pomohlo s aknozními projevy pleti v dospělosti a hle, byl mi doporučen čarodějnický lektvar z bylinky s půvabným anglickým jménem Witch hazel.

Hledala jsem, kde ji tady v Evropě splašit a zvolila tu od Melvity. Sice to je trošku investice, ale vydrží cca 10 měsíců používání. Moje zkušenost je jednoznačně pozitivní, akné téměř vymizelo a objevuje se pouze při dietní chybě nebo krémovém přešlapu.

Hurá :-)



Hydratační krém od Yver Rocher Hydra végétal Créme riche hydratation intense 24H



Sháněla jsem univerzální hydratační krém, jaký se v angličtině označuje prostě jako moisturiser.

YR zrovna přišel s touhle řadou, tak jsem to zkusila. Od začátku léta se mojí pleti líbí. Je určen na den i noc. V létě jsem měla gel-krém pro pleť smíšenou a mastnou, teď mám krém pro normální až suchou. Oba svěže voní, lehounce chladí a rychle se vstřebávají. Navíc jsou ideálním základem péče o pleť, který se bez protestů kamarádí s jakoukoli doplňkovou péčí v podobě séra, kůry nebo třeba krému s ochranným faktorem.

Teď v zimě používám jen na noc.



Sáčkové masky z Pytlíkova od značky Balea z DM

Mít ve skříni spoustu maskovacích tub mi připadá zbytečné a drahé, takže dávám přednost maskám v sáčku na 1-2 použití, které využívám podle aktuální potřeby pleti. Tyhle jsou levé, příjemné a účinné. Od té doby, co je začali dělit na dvě části, aby dávka na příště zůstala pěkně uzavřená, je mám ještě radši :-)



Peeling na rty Mint Julips od Lush

O něm jsem už psala v jedné z recenzí šíleného Lašáka, takže jen řeknu, že funguje rychle a spolehlivě a slouží mi už půl roku. Zatím se zdá, že je bezedný. Teď v zimě je v permanenci :-)



Balzám nejen na rty Figs and Rouge Balm s příchutí Peppermint a Tea Tree

Dlouho jsem po něm toužila a doufala, že seženu zrovna tuhle příchuť. A povedlo se. I kdybych nebyla trhlá Harry Potterem, tuhle kouzelnou plechovečku se starodávným šarmem bych si oblíbila.

Mám slabost pro věci z dob, kdy se dbalo na estetično a i věcí denní potřeby byly krásné na pohled, takže jsem z obalu unešená. Neméně mě ovšem nadchl obsah! Balzám voní jako anglické bílé peprmintky a zimou utrápené rty mi krásně zklidňuje a hojí. A nejen to, napravil i odřený nos při rýmě. Tehdy navíc dost pomohla jeho větrová vůně.

Určitě si ho budu kupovat dál a chci zkusit i další druhy. To, že je 100% bio, je už jen takový bonbonek.



Bio konopný balzám Cannabios druh tea tree a rozmarýn

Můj poklad a zachránce. Mám už třetí kelímek. Před tím jsem měla levandulový s citronem. Tyhle balzámky vyrábí jeden příjemný pán z Jeseníků, k dostání jsou na různých trzích, ezo veletrzích a hlavně u nich na webu. Cannabios.com

Obsahuje celou kouzelnou trávu plus výtažky z jiných bylinek podle druhu. Vydrží strašně dlouho a léčí spoustu věcí. Já ho využívám hlavně na léčení projevů akné, lišeje a opary. Když ho nanesu hned po splasknutí puchýřku, nevytvoří se mi na oparu strup, všechno se hojí mnohem rychleji a nová kůže se tvoří snáz. Dávám ho i na říznutí po holení a vůbec s ním hojím různé oděrky a ranky. Lecos vyléčil kdysi i našemu pesíkovi.

Na tenhle zázrak mi chodí celá rodina. Takže jsem je k vánocům podarovala, ať mají každý svou kouzelnou mastičku.

Poznámka: doporučuji nabírat mastičku zásadně čistou vatovou tyčinkou, ať si do ní nezanesete nějaký neřád ;-)



Tabletky na čištění zubů Sparkle od Lush

I tenhle vynález jsem už na blogu recenzovala, tak jen dodám, že jsem si ho pro velký úspěch koupila znovu. Ze zubů odstraní odolný plak a díky tomu se opravdu pěkně lesknou :-)

Navíc jsou prima na cesty nebo do kabelky.





Příště se budou rozdávat Koskárky za péči o tělo :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.