pondělí 14. ledna 2013

Čokoblog

Se zimou na mě pravidelně přichází mlsná a není divu, že i moje kůže zatouží po nějakém sladkém rozmazlování. Nastane doba, kdy sháním tělovou kosmetiku díky které si můžu z koupelny udělat detašované pracoviště své oblíbené cukrárny. Cukr, káva, čokoláda :-)

Moje první volba byla pomerančovo-čokoládová řada tělových výrobků Aroma Ritual Belgická čokoláda od Dermacol.

Sprchový gel
Tím jsem začala už na podzim. Hodně tekutý gel hezky pění a voní jako tabulka pomerančové čokolády. Díky vodnatější konzistenci a složení se ovšem příliš nehodí na zimní období.


 

Tělové mléko
Opět velmi tekuté, vůně je stejná jako u ostatních produktů z této řady. Mléko se dobře roztírá a rychle vstřebává. Vůně na kůži nezůstává dlouho, ale je příjemná. Na podzim pro mě bylo dostačující, ale v zimě už to chtělo něco hutnějšího.

Zvolila jsem tedy tělový krém.
Čekala jsem, že bude hustší a výživnější, takže mě lehká konzistence dost překvapila. Opět se dobře roztírá a vstřebává, ale hodí se spíš pro normální pleť, která nemá sklon k vysušování ani v zimním období. Já jsem ho musela střídat s hutnějším tělovým máslem.

Shrnutí: Celá řada je příjemná, vůně je pro čokoládové začátečníky jako dělaná, ale co se účinků týče, je to pro mě obyčejný průměr. Ani gel, ani mléko a dokonce ani krém mě ničím nepřekvapily.

Když jsem v drogerii DM spočinula okem na lákavém obalu s kostičkami čokolády, ocitlo se tělové máslo Balea Bodybutter Kakao záhadně v mém košíku. 
Máslo je určené na suchou pleť a proto je opravdu máslové :-) Pokud nemá člověk v koupelně vyloženě výtopnu, musí máslo z kelímku prsty chvíli dolovat a pak ho ještě zahřívat v dlaních. Když se to povede, máslo už se roztírá docela dobře. Nezanechává mastný pocit ani olejovitý film, což je určitě plus. Tohle mazátko obsahuje kakaové máslo, sójový olej a lanolin. Voní jako kakao, které nám v dětství dělala maminka, takové obyčejné Granko. Po druhém použití jsem dumala, co mi ta vůně ještě připomíná. S kakaem to nic společného nemělo. A pak jsem na to přišla, droždí. Vážně :-))
Shrnutí: Podle mě v tomto případě odpovídá kvalita ceně. Není to vyloženě špatný výrobek, jen znám lepší ;-)

Jako poslední mazátko jsem zvolila tělové máslo ze speciální řady Chocomania od The Body Shop
Ojojoj, už ten obal napovídal, že to bude žůžo. Úžasná vůně nugátových pralinek, máslo se v dlaních rozpouští a krásně se roztírá. Úplně cítím to kakaové máslo. Ve složení je kromě toho ještě kokosový olej, sójový olej, med, babassu olej, bambucké máslo, včelí vosk, olivový olej a spousta dalších věcí. Moje kůže si každou zimu dělá vrásky z ústředního topení a tohle máslíčko ji moc potěšilo. A mě zase ta vůně.
Shrnutí: Pro mě vítěz mezi čokoládovými mazátky.

Nakonec jsem ještě v DM neodolala čokoládovému sprchovému gelu Balea Sweet Wonderland.
 
Na obalu je cupcake a vůbec to vypadalo dost chutně. No nekupte to za ty peníze :-p
Gel voní jako domácí horká čokoláda a je příjemný. To je asi tak vše, co o něm můžu říct. Moje kůže proti jeho používání neprotestuje a to je hlavní. Víc od něj asi ani nemůžu chtít.
Shrnutí: Další z levným limitek od Balea, které mě prostě jen baví a uspokojí moji touhu zkoušet nové věci.





1 komentář:

  1. Ten sprchový gel od Dermacol je velice příjemný, celkově mám ty sprcháče Aroma Ritual ráda. Ale tělové mléko mě zklamalo. Jo, sice voní fakt úžasně (ta vůně mi připomíná jakousi pomerančovočokoládovou dobrotu), ale hydratace u mě podprůměrná.
    Zato kakaové máslo značky Balea mám hodně ráda :-) Krásně hydratuje a voní ... Jen mi teda v žádném případě vůně neevokuje pomyšlení na droždí :D Já cítím kakao a oříšky :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.