čtvrtek 3. ledna 2013

Vrchní nátěr

Zase jednou jsem zabloudila do Rossmanu a to se moje peněženka třese. Většinou se tam totiž utrhnu ze řetězu a zásobím se značkami, které jiné drogerky neprodávají. Nejnebezpečnější jsou pro mě Catrice a NYC.



A tak jsem si, mimo jiné, odnesla tři lákavě vypadající svrchní laky se zajímavým efektem.



Jako první jsem vyzkoušela Super Nova Sparkle Top Coat 

V lahvičce lak působil jako velmi zdařila imitace romantické vánoční námrazy na okně. Lak přes sklo pomrkává malinkatými zlatavými a modravými třpytkami v ledově bílém základu. Nejdřív jsem ho použila ve dvou vrstvách na nahé nehty. Chtěla jsem zkusit, co to udělá. Námraza z lahvičky se autenticky přenesla na nehty a tak jsem jela na předvánoční výlet za sněhovou královnu.



Ale protože jsem spíš na radikálnější nehtové kreace, příště jsem ho použila přes svůj obvyklý černý lak. A nevěřila jsem :-O Z černého laku se stal modrozelený s metalízou. Ze všeho nejvíc mi ten konečný výsledek připomínal krovky skarabea. Modravé třpytky prostě zareagovaly s černí v laku a egyptské kouzlo bylo tu. Na slunci nebo umělém světle probleskoval ten zlatý prach.

Je zajímavé, že když jsem tenhle lak zkoušela přes červený, žádná barevná proměna se nekonala. Na červené vznikla jen roztomilá námraza.

Každopádně hodlám dál zkoušet různé kombinace, protože mě to baví :-)





Jako další jsem si vybrala Expert Last Nail Polish v odstínu 156 Disco Ball.

Překvapuje mě, že je zařazen mezi regulérní laky a ne jako svrchní lak s efektem, protože na nahých nehtech to dělá jasný dojem, že pod těmi třpytkami prostě něco chybí.

Ale co, já jsem si ho koupila s tím, že ho budu používat jako svrchní lak a tak to taky dělám ;-)

A musím říct, že tuhle funkci plní skvěle. Nejčastěji ho opět dávám přes svůj obligátní černý (viz. fotočka). Stříbrné třpytky jsou hojně a rovnoměrně rozptýleny v bezbarvém laku a nehet pokryjí moc pěkně. Dávám jen jednu vrstvu.

Velké překvapení se konalo až při odlakovávání. Třpytky šly totiž dolů mnohem lépe, než je u takového typu laků zvykem.

Takže za mě další plus :-)



Jako poslední mi do oka padl lak Rock Muse Smoky Top Coat. Rocková múza, ten jsem tam prostě nemohla nechat.

Základem je kouřové šedý lak a v něm plavou různě velké kulaté třpytky. Ty větší už trošku připomínají nastříhaná kolečka z alobalu :-)) Ale mně se líbí.

Tenhle lak jsem naopak vyzkoušela jako klasiku, tedy na nahé nehty. Výsledek není úplně ideální. Šedý základ se po nehtu nerovnoměrně rozlije. Sice působí jako kouř, který se válí v rockovém klubu, ale pohledné se mi to moc nezdá.

Zato na černém laku, to je jiná. Člověk sice musí ty třpytky trochu honit po nehtu, aby jich tam dostal tolik, kolik chce, ale výsledek stojí zato. Třpytky drží a neodlupují se. (To ovšem bohužel platí i pro jejich následné odstraňování. Obyčejným odlakovačem to opravdu moc nejde).

Tenhle lak si nechám na koncerty, protože budu moci házet kolem prasátka :-p





 Shrnutí: Laky NYC mou důvěru v ně kladenou nezklamaly ;-)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.