čtvrtek 3. ledna 2013

Koskárky 2012 – kategorie péče o tělo

Dnes jsou na řadě moje malá ocenění za produkty tělové péče.
Takže ceny přímo na tělo:
Tělové máslo The Body Shop body butter Chocomania
Másla od téhle značky se stala legendou a dle mého názoru zcela zaslouženě. Tohle má pro mě navíc přidanou hodnotu v podobě úžasné nugátové vůně.
Víc o něm v připravovaném Čokoblogu.
Shrnutí: Čokoholikova závislost.



Sea of Spa Aloe Vera Gel
Gel od izraelské značky, které se specializuje na produkty obsahující ingredience z mrtvého moře. Koupila jsem ho ještě v jejich někdejším obchodě v pražském Palladiu.
Ještěže jsem si nasyslila hned dva.
Používám ho hlavně po holení. Příjemně chladí, rychle se vstřebává a má osvěžující vůni.
Zklidňuje podrážděnou kůži a hydratuje. Navíc jsem zjistila, že se dá používat na stehýnka, kde vypíná kůži a zmírňuje pomerančovou kůži. Není testován na zvířatech.
Shrnutí: Už teď hledám, kde ho splaším příště. Stal se pro mě nezbytností.

Sprchový olej od Yves Rocher Traditional Hammam Shower Oil
Z téhle řady jsem si zamilovala mýdlo, které mi ovšem zase zrušili :-/
Tenhle olej má oproti očekávání lehkou svěží vůni, takže nehrozí žádné těžké orientální závany.
Navzdory názvu se nejedná o žádného mastňáka, krásně pění a sprcha s tímhle orientalistou je mi velice příjemná. Navíc nevysušuje kůži, což je jasná výhoda.
Tak doufám, že mi YR nezruší ještě tohle ;-)
Shrnutí: Jsem moc spokojená.

Purity Vison Deo krystal
Krystaly používám už několik let. Je to jediná věc, která mi proti pocení pomáhá. Původně jsem měla krystal od L'Occitane, pak od Baley a teď tenhle. L'Occitane byl prima, jen se díky tvaru puku dost špatně nanášel a čím víc se zmenšoval, tím méně mě bavilo ho honit po koupelně.
Balea krystal byl fajn, ovšem má pro mě krajně nepraktické provedení. Používáním se zužoval, až z něj zbyl jakýsi podivný falický symbol, který ve finále vypadl ze šroubovacího mechanismu a tedy letěl do koše. Navíc pod sebou v šuplíku tvořil solnou hromádku.
S tímto krystalem od Purity Vision jsem zatím nejspokojenější. Obal mi připadá nejpraktičtější a díky otvoru na spodní straně po použití oschne a žádné hromádky zatím nedělá :-))
Jednou jsem ho záměrně nepoužila a nepříjemný čichový vjem mě okamžitě přesvědčil, že krystal funguje.
Shrnutí: Pro mě zatím nejlepší krystal, co jsem měla.

Bambucké máslo Melvita Karité Soft s pomerančovou vůní
Můj malý zachránce na suché lokty, kolena a paty. Jakmile se zahřeje mezi prsty, dobře se roztírá. Má jemnou velmi příjemnou vůni pomerančové kůry.
Suchou nebo ztvrdlou kůži příjemně změkčuje a nemastí.
Shrnutí: Prima vychytávka na řešení lokálních potíží.

Balzámek Bi Mat Cay Miracle balm
Mastička podle asijského receptu určená k úlevě od bolesti svalů, hlavy a zklidnění podrážděné kůže.
Voní jako opičí mast, borovice, kafr...prostě vítr v nose.
Používám ho na spánky při bolesti hlavy, pod nos při rýmě a na hrudník při kašli. Ve všech případech příjemně protáhne nos a uleví od příznaků nemoci.
Shrnutí: Pořád mi na něj někdo chodí, takže si ho asi budu muset zamykat :-))


Příště zakončíme nejobsáhlejší kategorií oceněných, líčením.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.