neděle 20. ledna 2013

Plushmushka

Po delší době jsem tu opět s další lašáckou nadílkou. Vím, že už je po vánocích, ale u Lush se nadílka často vrací a třeba zrovna teď se ještě některé vánoční kousky dají koupit na anglickém webu.

Geofizz
Tenhle šumák jsem bohužel objevila až teď, když se ho firma chystá stáhnout z prodeje. Před tím mi připadal takový malý a nezajímavý, prostě taková Popelka mezi šumáky. 
Obsahuje cypřiš a santal, havajskou mořskou sůl a bylinky, voní jako pánská vůně chypré. Ve vaně od něj žádné kotrmelce nečekejte, usadí se na dně jako zelená šumivá žába, která se postupně mění v mořského ježka – čouhají z něj špičaté bodlinky solných krystalků.
Celá koupelna je provoněná tou pánskou vůní a já mám pocit, že jsem u moře s nějakým žabákem....no nic, to bylo před proměnou.
Po koupeli jsem měla překvapivě hladkou kůži, což přisuzuji účinkům té mořské soli.
Shrnutí: Pokud by si to Lush přece jen s tím koncem rozmyslel, někdy zase ráda s touhle koulí vyšumím.



Santa's sack
Moje verze se mi zdá trošku umrněná, tak si říkám, že se do dárkových balíčků možná dávají menší velikosti pěnítek. Každopádně mě tahle tuhá pěna ve vánočním duchu zaujala už v obchodě.
Dárečky se dají vyndat, tedy já jsem je oddělila až rozmlácením toho pytle na kousky, ale prosím, vyndat se dají. Pytel vám poskytne minimálně dvě, možná i čtyři pěnové koupele a každý dáreček pak ještě jednu. Takže ze tu cenu to není zas tak špatné.
Moje první koupel se konala s půlkou té červené části. Velmi příjemná jemně kořeněná vůně, která mi vzdáleně připomněla loňskou perníkovou chaloupku. Tahle je ale jemnější a mému nosu velmi příjemná. Není to žádný slaďák, což je u mě další plus. Vana byla plná kompaktní pěny, která vydržela po celou koupel.
Vůně na kůži sice nevydržela, ale nevadí. V zásobě mám ještě ty dva dárečky a kousek toho červeného.
Shrnutí: Velmi příjemná koupel, pokud člověk vezme v úvahu, že si do vany hází něco, co se nazývá Santův pytlík :-p

Sandy Santa
I o letošních vánocích přišel Lush se speciálním tělovým scrubem. I přes loňský ostrý zážitek se záchodovým iglú jsem do toho šla zase. Nějakého Santy z písku se přece nezaleknu.
A udělala jsem dobře.
Cukr ve scrubu je letos jemnější, vůně je velmi povedená a použití je...no, minimálně zábavné.
Santa voní pomerančově, trochu mi připomíná tropický koktejl. Použila jsem ho po koupeli, kdy byla kůže už řádně rozmočená. Příjemně se nanášel a dobře roztíral. Letos jsem neskončila poškrábaná, jen mě překvapilo, že jsem po nanesení vypadala jako slávistická zebra – ta červená na čepici pouští :-)) Když pomineme to, že mi Santa v jednu chvíli vyskočil z ruky a červená zebra ho lovila po koupelně, absolvovala jsem proceduru úspěšně. Šupinky kůže vysušené od ústředního topení jsou pryč a celá koupelna ještě ráno voní jako bar Nicka Slaughtera.
Shrnutí: Prima legrace, která funguje. Pro mě si Lush rozhodně napravil scrubovou reputaci :-)

Mr.Punch
Tohle mýdlo mě hned upoutalo svou barevností a provedením. Obsahuje černý rybíz, gin a když gin, tak samozřejmě jalovčinky. Připadalo mi to tak bláznivé, že jsem ho prostě musela zkusit.
Mýdlo voní opravdu jako ovocný punč. Naštěstí pro mě tam není ten alkohol tolik výrazný, takže hodně ovoce, málo špiritusu :-)
Mýdlo pěkně pění a na kůži mi zanechalo příjemný pocit. Ovšem vůně brzy vymizela :-(
Zato v koupelně to voní jako na večírku.
Shrnutí: Mýdlo nevysušuje (tedy zatím jsem nic takového nezaznamenala) a jeho vůně není vlezlá nebo nepříjemně slaďoučká. Takže zatím dobré :-)

Party popper
U mě si tenhle šumák hned vysloužil přezdívku římská svíce, protože mi tvarem a slibovaným efektem připomíná něco ohňostrůjného :-)
Voní po mandarinkách a růžích, což je pro mě kombinace zprvu nezvyklá, ale nakonec velmi příjemná.
Tuhle rachejtli jsem si šetřila na Silvestrovskou koupel. Slibovala jsem si od ní příjemnou relaxaci a zároveň legraci, a bylo obojí.
Po vhození do vany začala šumět, sršet červené a zelené konfety a nakonec se koupelnou rozeznělo podivné prskání a praskání. Ohňostroj zvenku pronikl i do mé koupele v podobě práskacích kuliček, které se z bombičky proplížily do vody, aniž bych si jich všimla a na konec začaly prskati a sršeti.
Konfetky byly z melounově vonící mýdlové hmoty, takže jsem je na závěr rozetřela na mycí houbu a koupel zakončila pěnivou očistou.
Shrnutí: Podle mého skromného názoru jedna z nejzábavnějších, nejpřekvapivějších a nejpříjemněji vonících bombiček od Lush. Doufám, že si ji ještě někdy v sortimentu zopakují, protože tohle se mi opravdu líbilo.

Father Christmas

Tahle bohorovná tvář laskavého vánočního otce je potomkem loňského Satsuma Santy. Opět se vrátila příjemná vůně mandarinek Satsuma s jemným nádechem koření. 
Tentokrát ovšem nevinně růžový povrch skrývá sytě zelený obsah a miliony červených třpytek. Balistika šuměla dlouho a vůně je ve vaně opravdu příjemná. Jen ty třpytky jsem nacházela po bytě ještě týden, jak ze mě postupně opadávaly :-))
Shrnutí: Doufám, že tenhle Santa přijde i o příštích vánocích.

So White
Není to moje oblíbená vánoční bombička, ale protože byla obsažena v jednom z dárečků, dala jsem jí druhou šanci. 
I letos voní jako jablečný osvěžovač vzduchu, ovšem je větší a je s ní taky větší legrace. Pokyn zní, hodit tuhle sněhovou kouli do vany. A tak jsem ji hodila. Bílá bomba se rozprskla na několik kusů a odhalila růžové jádro. Šuměla poměrně dlouho a kupodivu se mi koupel s ní zdála příjemnější než loni.
Shrnutí:Takže ji úplně nezatracuji ;-)

Bubble Beard
Tenhle Santův knír je na stejném principu jako jarní květinky pro maminky. 
Jedná se tedy o tuhou pěnu, která se dá ve vaně vymáchat opakovaně. Vždy vytvoří dostatek pěny a vystačí asi na 4-6 koupelí. Jen mám pocit, že na rozdíl od jarního kvítí, nějak rychle ubývá.
V tuhém stavu mi voní trošku jako pasta na zuby, ale ve vaně se rozvinula do dřevité vůně santalu, která mi ze všeho nejvíc připomínala pánskou voňavku. A to, jak víte, já rozhodně můžu.
Shrnutí: Už chápu, proč si tohohle kníra oblíbil kamarádčin manžel :-))









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.