pondělí 7. ledna 2013

Koskárky 2012 – kategorie líčení

Jako poslední přichází na řadu vyhlašování mých soukromých kosmetických ocenění v kategorii líčení.
Takže, jak se za mého dětství říkalo, tady jsou malovátka:
 
Zelený korektor NYX Incredible Waterproof Concealer odstín Green
Mám už druhé balení. To první bylo ještě v klasickém černém obalu, ale tenhle tyrkysový je oproti původnímu navíc voděodolný. Dobře se roztírá, nezanechává silnou vrstvu. Jemně zelenkavý odstín neutralizuje červenou, takže je ideální na projevy akné nebo na červené žilky.
Líbí se mi, že se dá nanášet přímo z tyčinky a není třeba se piplat ještě se štětečkem.
Shrnutí: Můj nejpoužívanější korektor.



Místo makeupu, který je pro mě v 99% příliš hutný a zdůrazňuje hrubší zrnitost pleti a póry, používám BB krém Super beblesh Balm od Korejské značky Skin79.
Na základě mini verzí různých BB krémů od této značky jsem si na vlastní kůži vyzkoušela, že mi nejlépe sedne právě tenhle.
Má ochranný faktor SPF 25 a při dlouhodobém používání jemně zesvětlující a protivráskové účinky. Obsahuje mimo jiné zlato a kaviár.
Koupila jsem si rovnou největší balení, protože už nemám v úmyslu dělat nějaké pokusy s makeupy a podobně.
BB krém dobře kryje, ale současně vytváří na pleti přirozený vzhled. Zabraňuje lesknutí T-zóny, na pleti ho téměř necítím a celý den vypadá dobře. Navíc se jeho odstín hodí i k vyložené bleduli, jako jsem já.
Shrnutí: Konečně jsem po letech našla kompromis mezi tónovanými krémy, které vůbec nekryjí a makeupy, které na mé pleti vypadají jako posmrtná maska :-p Hip hip hurá!

Invisible Fixing Powder od Dermacol v odstínu Light jsem už kdysi na blogu chválila a tak se není čemu divit, že mám už třetí balení. Průměrně mi vydrží 6 měsíců. Je velmi jemný, takže na pleti netvoří moučnou vrstvu, je velmi světlý i pro bílé stěny jako já.
Shrnutí: Dokud ho budou vyrábět, jiný si nekoupím.

Primer na oční stíny Too Faced Shadow Insurance jsem na blogu též zmiňovala. Mám už čtvrtou tubičku, což mluví za vše. Na rozdíl od konkurentů není příliš tmavý nebo oranžový, dobře se roztírá a ani jednou mě nenechal ve štychu. Drží stíny na místě a nechává vyniknout jejich barvám
Shrnutí: Na obě oči postačí kapička o velikosti špendlíkové hlavičky, takže jedna tubička vydrží několik měsíců. Doporučila jsem ho několika dámám ze svého okolí a všechny si ho jen chválí :-)

Jako tužku na obočí používám šedou tužku od essence, která není primárně určena na obočí. Její odstín mi ale vyhovuje víc než kdejaká hořčicově zbarvená tužtice údajně vhodná pro světlovlásky. Tůdle, tahle u mě překonala velkou většinu dražších a profesionálnějších tužek.
Shrnutí: Používám ji hlavně, když volím líčení v chladnějších odstínech. Na rozdíl od benefiťácké s nimi nekontrastuje.

Oční stíny od britské značky MUA se tady na blogu objevily nedávno, takže asi nemusím dlouze představovat. Paletka Dusk til Dawn je u mě stále v permanenci. V tomto období jsem ji používala jak na denní líčení, tak na dramatičtější večerní líčení.
Shrnutí: Oblíbila jsem si ji natolik, že v současnosti nepoužívám žádné jiné stíny.

Tužka na oči od značky Sephora Flashy Liner Waterproof v odstínu 01 Flashy Black je mou stálicí. Těchto tužek mám víc v různých odstínech, ale tuhle používám nejvíc. V létě se mi líbí, že není tak výrazná jako černá a navíc je voděodolná. V zimě ji zase používám na jemnější líčení očí, pokud volím výraznou rtěnku.
Shrnutí: Tužka se nerozmazává, dobře kreslí, neškrábe ani netahá kůži na víčku. Ale drží opravdu fest, odličování je trošku dřina ;-)

Řasenka Benefit They're Real, moje řasenka snů. Jen ta cena!
Ostnatý kartáček zachytí každičkou řasu a jemně ji potáhne maskarou, výsledkem jsou hustě vypadající rovnoměrně nalíčení řasy bez žmolků, které vypadají opravdu realisticky.
Shrnutí: Musím vyšpekulovat, kde tenhle zázrak splašit za lepší cenu a pak se pořádně zásobit. Proti téhle řasence mi teď každá jiná připadá jako chudá příbuzná :-(

Tužka na rty od essence v odstínu Mauve je můj další diamant nalezený tak říkající na „smetišti“. Tenhle odstín je těžké sehnat, většina firem ho nevyrábí. Tužka je příjemně měkká, ale zároveň se dobře ořezává a člověk nemá pocit, že by se patlala. Dá se s ní udělat přesná linka a vydrží na rtech nikam neprchat.
Shrnutí: Jak je vidět na fotce, zbývá mi z ní už jen špalíček, takže budu muset honem pořídit novou. Používám ji ze všech tužek na rty nejčastěji. V mých očích porazila dokonce i konkurentku od řecké značky Korres.

Tónovaný balzám na rty Chubby Stick od Clinique byl také nedávno hvězdou mého blogu. A to hned v několikerém provedení. Mojí nejoblíbenější čubinou se stala ta v odstínu Chunky Cherry. Tak nějak se mi hodila k uplynulému vánočnímu období a provázela mě na výletech po vánočních trzích.
Shrnutí: Příjemný balzám, který dodá rtům přirozený odstín a člověk nepotřebuje k líčení ani zrcátko :-)

Lesk na rty není mým oblíbeným produktem, to se tedy musím přiznat. Lepkavost, tekutost a malá výdrž lesků mě zrovna neláká. Ale lesk Sugarlicious od benefit mě tedy dostal, a to, prosím, proti mé vůli.
To jsem takhle jeden den neměla náladu na rtěnku a řekla si, že když už v té krabičce s mini výrobky byl, tak ho tedy zkusím. Lesk nelepil, netekl, na rtech se nesrážel a dokonce z nich nikam neprchal! Byla jsem v šoku: je tohle vůbec lesk? No...je. Ale pro mě rozhodně ne obyčejný.
Nejčastěji ho používám spolu s tekutým pigmentem Benetint. Tahle kombinace tvoří na rtech krásný přirozený odstín, který se na umělém světle třpytí jako šampaňské. Když lesk po několika hodinách přeci jen trošku vymizí, zůstává na rtech vrstvička perleti, která stále vypadá pěkně.
Shrnutí: Až ho za několik měsíců dodělám, je možné, že si koupím plnou velikost. A to je u mě, co se lesků týče, tedy co říct!

A když už tedy byla řeč o tom Benetintu, musela jsem jednoho Koskárka udělit i jemu. Když musím rychle vyběhnout do krámu, nebo zazvoní kurýr, honem vklepu Benetint do rtů a trošku na tváře a hned se cítím trošku míň jako Popelka. Ale opravdu nejčastěji ho používám pod výše zmíněný lesk.
Shrnutí: Jen ta růžičková vůně pořád není nic pro mě.

Rtěnka od Oriflame Studio Artist Lipstick v odstínu Pure Berry se stala mou nejoblíbenější ze všech, které z této řady mám. Používám ji na denní líčení, kdy potřebuju vypadat upraveně, ale ne namalovaně. O jeden dva tóny zdůrazní moji přirozenou barvu rtů, ale netvoří na nich silnou vrstvu. Na rtech je příjemná a člověk nemá pocit nánosu barvy.
Shrnutí: Moje základní výbava na jednání i na výlet :-)

Jako protiklad této rtěnky musím ocenit rtěnku od značky IsaDora v odstínu 134 Raspberry.
Paradoxně se jedná spíš o jahodově červenou, ale budiž :-)) I když je červená, nepůsobí nijak vyzývavě nebo nápadně. Dodává rtům jemnou červeň se saténovým leskem. Nemá nijak výraznou vůni a na rtech dobře drží. Má sice tužší konzistenci ale nevysušuje.
Shrnutí: Moje oblíbená „vánoční“ rtěnka na šmejdění po vánočních výstavách, nákupech i oslavách.
Ve dne působí trošičku odvážněji a večer je elegantní.




A to je vše, přátelé. Poslední ocenění za rok 2012 jsou rozdána :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.