pondělí 29. července 2013

Ostře (vy)řezané rysy

O tzv. konturování už jsem ve svém blogu psala, tentokrát vám předvedu, co a jak používám přímo já osobně.
Jako bledule s větším než malým množstvím pih mám problém sehnat správný odstín konturovacího pudru. Většina z produktů určených přímo k tomuto účelu je na mě příliš tmavá, nebo má hnědorezavý odstín. V prvním případě to znamená mít na obličeji hnědé dálnice ve druhém mít z obličeje rezavou skvrnu, protože pudr splyne s pihami. Volím proto odstíny, které se dají spíš považovat za tvářenky. A trochu tím tedy porušuji pravidlo, že tvářenkou se konturovat nemá. (Nemá, je to tak).

Nejčastěji používám čtyřbarevný pudr, který jsem si pořídila v Anglii.
Accessorize Bronzing block odstín č. 4
Na fotce je krásně vidět, který odstín je nejvíc vykutaný – chladná barva tvořená směsí hnědé a slézové (něco jako mauve/taupe). Tahle barvička mi udělá nenápadné kontury a přitom nehraje ani do hněda ani do růžova. Na cestách používám protilehlý starorůžový odstín jako tvářenku a když spěchám zavrtím velkým štětcem v celá krabičce a rychle si po stranách obličeje načrtnu klasickou „trojku“.
Produkt vlastně kopíruje jednu ze slavných tvářenek od benefitu. A to tuhle:

benefit Sugarbomb

Připadalo mi zbytečné si kupovat plné balení, a tak používám mini verzi, která byla součástí kazetky.
 
Odstíny jsou jemnější než v předchozím produktu a pigmentace méně intenzivní. Klasické konturování tedy nevynikne, ale když hodně spěchám, je to naopak dobře. Eliminují se totiž případné chyby při bleskové aplikaci. Tahle tvářenka je pro vyložené bledule a proto mi vyhovuje. Produkt používám stejným způsobem jako ten předchozí – spodní hnědo-slézový odstín jako konturu, horní starorůžovou na tváře. Druhý rozdíl mezi prvním a druhým produktem je v tom, že benefiťácký obsahuje trochu perleti, zatímco Accessorize je matný.

Mým nejnovějším úlovkem je pudrová mozaika
NYC Color Wheel Mosaic face powder v odstínu Rose Glow

V obchodě jsem tedy mezi mozaikami opět zvolila takovou, která kombinuje chladnou hnědou a slézovou. Protože jednotlivé barevné plošky jsou dost malé, žádná velká kouzla s nimi dělat nejdou.
Prostě mozaiku přejedu štětcem a vzniklou barevnou směskou vytvořím kontury. Výsledek je velmi jemný a tak si tenhle pudr nechávám na zimu, až budu bledá přímo smrtelně.
Ale jednotlivé barevné plošky se dají využít ještě jinak, k vytvoření přirozeného líčení očí.

Jako poslední používám rozjasňovač, neboli highlighter.
Opět mám trošku problém najít vhodný odstín. Většina obsahuje zlatavou perleť, což na světlé pleti, a na mě zvlášť, vypadá velmi nehezky. Se zlatem ve tváři vypadám jak vyžilá bordelmamá.
Nakonec jsem trochu ze zoufalství sáhla po levném pudru od značky elf. A ono to vyšlo.
e.l.f. Healthy Glow bronzing powder odstín Luminance
Pudr je z řady bronzerů, proto ten název. Ale jinak se samozřejmě jedná o rozjasňovač.
Má jemný tělový odstín (tedy pro bledé tělo) a jemnou perleť. Neobsahuje žádné velké kusy perleti, což se někdy bohužel u rozjasňovacích pudrů stává. Používám ho už velmi dlouho a zdá se, že téměř neubývá. Nemůžu proti němu říct křivého slova.

A jak tyto své pomocníky využívám?

Dávám přednost výrazně řezaným rysům, líbí se mi i na ostatních. A proto konturu vedu pod lícními kostmi, na hraně čelisti i brady, po stranách hřbetu nosu a nakonec jemně na spáncích a nad čelem u hranice vlasů. Rozjasňovač dávám na lícní kosti zhruba od oční panenky k úrovni spánku a na hřbet nosu – tam nedotahuji až ke špičce, protože to pak může vypadat jako mastící se frňák ;-)

Jsem typ, který nesnáší teplé odstíny a proto pro svou bledou pleť volím výše zmíněné produkty. Samozřejmě nemůžu podobné odstíny plošně doporučovat všem bledulím, protože záleží na tom, zda jsou výhradně chladný typ, nebo zda mají oči a vlasy v hřejivějším odstínu. Typická zrzka s oranžovými vlasy a zelenýma očima by v těchto mých barvičkách mohla působit spíš nemocně ;-)

Prostě: každému, co jeho jest :-)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.