středa 7. srpna 2013

Moje nejfrekventovanější štětce

Nedávno jsem si uvědomila, že poslední dobou používám stále dokola několik štětců a ostatní mi leží tak trochu ladem.


Překvapivě se nejedná o žádné drahé značkové kousky ani profi výbavičku. Nejčastěji sahám po štětcích, jejichž pořízení mě nestálo majlant. Většinu z nich jsem zakoupila už před delším časem. Pokud tedy není název uveden přímo na štětci, většinou si ho bohužel nevybavím :-(




Které to jsou?

Zleva jsou to tito smetáčkové:


Flat top štětec od Everyday Minerals
Tenhle štětec je určený na sypké minerální makeupy. Protože mně bohužel na mou hrubou pleť minerálky nesedí, ležel tenhle smetáček pěkně dlouho v pouzdře. Jenže pak mi to nedalo a začala jsem s ním dělat pokusy. A zjistila jsem, že je vynikající na bezchybné nanášení tekutého makeupu. V mém případě tedy spíš BB krému. Na rovnoměrné pokrytí celé tváře mi stačí malé množství produktu. Štětec ho nádherně do ztracena rozetře a výsledkem je téměř airbrush efekt se silnějším krytím. Nic se nezachytává v pórech. Prostě pohádka :-)


Štětec na tvářenku značky Ecotools
Tenhle štětec je u mě v permanenci neustále. Používám ho na tvářenku, protože nanese jen malinké množství produktu a krásně ho rozetře do ztracena. Což je pro mě důležité, protože tvářenku používám jen velmi jemně.


Zkosený štětec na tvářenku od značky Costal Scents
Tenhle štětec používám na konturování obličeje. Když ho natočím naplocho, krásně vystínuje prohlubeň pod lícními kostmi a čelist. Je jemný, dost hustý a tvárný.


Štětec na makeup od značky Costal Scents
Tenhle štětec se mi na makeup moc neosvědčil. Zato ho stále používám na rozjasňovač. Je dostatečně malý a zároveň hustý, aby nanesl malé množství rozjasňovače jen tam, kam má.


Zašpičatělý „crease brush“ od značky Costal Scents
Tenhle štětce používám, když chci tmavým stínem zvýraznit oko podél řas. Vytvoří krásný kouřový efekt. Stín nanáším těsně k řasám, o ostatní se postarají zkoseně zastřižené štětinky.


Velký „crease brush“ od značky Coastal Scents
Tenhle štětec jako jeden z mála používám opravdu na to, na to byl vyroben. Tedy do ohybu víčka. Krásně a přitom jemně tuto část oka vystínuje. Nejčastěji ho používám v kombinaci s neutrálními očními stíny k vytvarování oka.


Štětec na oční linky od značky Cosatal Scents
Dostatečně pevný, neškrábe, vytvoří pěknou linku jak gelovým, tak práškovým produktem.


Štětec na barevné přechody od značky Barbara Hofmann
Tenhle štětec používám nejčastěji k nanášení světlého stínu do vnitřního koutku oka a pod obočí. Je hodně měkký takže stín krásně rozetře a nanese ho dostatečně jemně.




Štětec na oční stíny od HM
Ano, je to štětec za 45,- od módní značky s oblečením. A je to jeden z nejlepších štětců na podkladový stín, který jsem kdy měla. Poněkud paradox :-))
Používám ho hlavně k nanášení tělového stínu na celé víčko.


Eyebrow mascara brush z posledně zakoupené hongkongské sady
Tohohle mrňouska používám k nanášení tmavého stínu těsně k řasám, když chci líčení dodat barevný detail.


Štětec na korektor od značky Ecotools
Opět jeden z mých „držáků“. Opravdu ho používám na korektor. Zvládá větší plochy i detailní práci (díky zašpičatělému zakončení).


Štětec na barevné přechody „blending brush“ od značky Ecotools
Nejlepší roztírací štětce na oční stíny, co jsem kdy měla. Všechny slovutné značky v jeho stínu blednou. Hebký, hustý, skvělý pracant.


Velký štětec na oční stíny od značky Ecotools
Tenhle štětec mi dlouho ležel v pouzdře nevyužit. Až mě napadlo zkusit, jak se bude hodit na korektor pod oči. A hodí se skvěle :-) Nanáším s ním tekutý nebo krémový korektor k zakrytí kruhů pod očima. Je měkounký, takže citlivé oční okolí nepoškrábe ani netahá kůži. Je hustý, takže korektor krásně rozetře.


Jak vidíte, nakonec používám štětce, které na sobě nemají žádnou slovutnou profi značku. I pro mě to bylo trošku překvapení, ale je to tak. A myslím si, že je to vlastně dobrá zpráva.
I běžná slečna či paní se může nalíčit kvalitními štětci, aniž by za jeden vyklopila několik set ne-li tisíc těžce vydělaných korun :-)


A nakonec ještě poznámka:
To, že je štětec primárně určen k nějakému účelu, neznamená, že ho nemůžete použít na něco jiného. Naopak! Zkoušejte, hrajte si, použijte fantazii...Konec konců, jeden z nejlepších štětců na oční linky se dá koupit ve výtvarných potřebách :-))











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.