pondělí 26. srpna 2013

Uloveno ve městě

Tak jsem zase trochu nakupovala. Jak už je mým zvykem, vše bylo se slevou. Protože jestli něco nemám ráda, je to nakupování za plnou cenu ;-p

V Sephoře jsem se držela a odnesla si jen odličovací/čistící pleťové ubrousky z borůvkové řady Yes To Blueberries. Tuhle izraelskou firmu mám dlouhodobě na svém seznamu oblíbenců. Už jsem řekla ano mrkvi, rajčatům, okurkám, ale na borůvky se dostalo až teď. 70% sleva nakonec rozhodla a ubrousky z rozjasňující řady jsou moje :-)
V Rossmanu jsem podlehla chvále na světlý BB krém Alterra. Za nějakých 70,- peněz to stojí zato, i kdyby to nakonec bylo šlápnutí vedle :-)
Červená rtěnka NYC z mého minulého lovu mě tak nadchla, že jsem teď ještě přidala další odstín, 418 Sugar Plum. 
Na doporučení Ihmissusi jsem od NYC zakoupila Turbo Dry Top Coat a doufám, že otisky povlečení na nalakovaných nehtech už budou minulostí.
Ještě jsem přihodila pestrý třpytkový lak od essence na osvěžení mého nejčastějšího černého. 
V DM jsem pořídila další produkt z osvědčené řady Alverde Anti-Aging Vitamin Fluid 3 in1. Nadchlo mě, že se dá použít pod jiný krém na den i noc. 
U Rochera jsem společně s doplněním zásob své pravidelné péče o pleť přihodila do košíku ještě tužku na rty v odstínu 01 Rose, která se snad bude hodit k mému arzenálu starorůžových a slézových rtěnek.
Nakonec jsem ještě ze zvědavosti koupila novou řasenku Oriflame Extendlash, která slibuje dosud nevídaný kartáček a tyrkysové tekuté linky v odstínu šupin exotických rybek :-)

Takže jdu zkoušet.
A co vy? Máte některou z těchto věciček už ozkoušenou? A jak se vám jeví?

1 komentář:

  1. Čo sa týka urýchľovania schnutia laku, ja som veľmi spokojná s Essence Express Dry sprejom (iné spreje/kvapky som zatiaľ neskúšala). Samozrejme, že aj po jeho použití teba čakať kým lak úplne zaschne, no celý proces značne urýchli a u mňa zabránil aj otiskom z postelného prádla. Teším sa na recenziu toho NYC topcoat-u :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.