pondělí 2. září 2013

Konec letního lakování

Každé léto mě přepadá pro mě zcela netypická barevná inspirace a začíná mé modré období.
V létě jsem vždycky nevěrná svému černému laku a jdu do mořských tónů.
Letošní rok není výjimkou, jen jsem se nechala zlákat ještě fialovou.


Jako první mě v regále zaujal lak od Maybelline z řady Colorama odstín 80. (Proč jen ty laky nemají jména?)
V lahvičce je to královsky modrá metalíza.
Na nehtech už to ale taková monarchie není. Tam je to spíš anarchie. Lak je velmi řídký jak konzistencí, tak barevně.
Abych dosáhla intenzity jako v lahvičce, musela bych nanést 3-4 vrstvy. Na obrázku mám dvě.
Po dvou vrstvách byla tedy výsledkem blankytně modrá, skrz niž stále ještě prosvítaly měsíčky mých nehtů. A to je něco, co mně osobně u nalakovaných nehtů velmi vadí. Chci jednolitou sytou barvu a ne průsvitné cosi, co vyvolává dojem, že jsem byla líná nanášet druhou vrstvu a ty nehty jen tak odbyla :-(

Shrnutí: Lak vydržel asi 4 dny, přičemž na hranách nehtů se objevila bílá už druhý den ráno.
Musím říct, že jsem dost zklamaná a lak využiji pouze k pozměnění odstínu přes nějaký jiný. Ještě že mě stál jen 20,- ve slevové akci.


Druhý lak byl jasným impulzivním nákupem. A to moc často nedělám.
V obchodě Yves Rocher jsem prostě sáhla po mini lahvičce v lákavém odstínu fialkového saténu.
Odstín 42 Violet électrique


K mému velkému překvapení se na nehtech konala skoro taková paráda jako v lahvičce. Skutečně elektrická fialová. Jen ten saténový lesk vyniká až na umělém světle. Za dne je trochu stydlivý.
Hned první vrstva pěkně kryje, takže s druhou jsem dosáhla dokonalé sytě barevné a hlavně neprůsvitné vrstvy.
Lak vydržel 7 dní! Jen poslední den už na hranách prosvítala bělost nehtů.


Shrnutí: Proč nemají víc temných odstínů? Sbírka těchhle mini zázraků by se mi moc zamlouvala. Třeba se na vánoce vytasí s nějakou pořádnou divočinou. Budu čekat :-)


Na žádost Regn samozřejmě ještě přidávám hodnocení Turbo vysoušeče na lak, neboli NYC Turbo Dry Top Coat v akci.
Nemám ráda příliš vrstev laků na nehtech a proto jsem oproti doporučení na obalu nanesla přes hotové nehtové dílu pouze jednu vrstvu. Barevný lak schnul asi 5 minut a pak jsem na něj dala slabou vrstvičku Turbo vysoušeče :-) Po dalších 5ti minutách jsem si mohla nehty oťapkávat, jak jsem chtěla a žádné otisky se nekonaly. A navíc, ráno jsem vytáhla pazoury zapomenuté pod polštářem a poprvé po mnoha a mnoha měsících jsem na nehtech neměla ten polštář otištěný. Třikrát sláva!!
Jediný nedostatek vidím v tom, že se nehty nelesknou tolik jako po běžném Top Coat laku od Sally Hansen, co používám. A hrany se taky ošoupaly o něco dřív. Příště tedy zkusím ty vrstvy dvě.


Shrnutí: Velmi nadějný začátek a pro zatím velká radost :-)


Tak a na závěr ukázka toho, jak jsem si v létě hrála:






1 komentář:

  1. Ďakujem za recenziu! :) Vysoušeč si plánujem v blízkej dobe kúpiť. Škoda, že NYC nemajú v dm-kách, je to fajn značka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.