neděle 22. září 2013

Podzimní klinická nadílka

Opět jsem si svůj nákup naplánovala na výhodnou akci. Tentokrát se k taštičce plné mini i regulérních výrobků přidala příjemná sleva 20% v rámci VIP dne se značkou Clinique. Jednalo se o první z těchto akci v podzimním itineráři parfumerií Sephora, takže ještě máte šanci :-)


Jak je posledních několik let obvyklé, podoba dárkového balíčku (kosmetické taštičky s různým vzorem či dokonce plechovka) a jeho obsah se liší podle parfumerie. Například obchod Clinique v Palladiu nabízí zmiňované plechovky. Vyčíhla jsem si tedy, která parfumerie nabízí obsah taštičky podle mého vkusu a vydala se na lov.
Doplnila jsem zásoby výrobků péče o pleť, které od Clinique používám už léta. Tentokrát jsem místo klasického Dramatically Different Moisturizing Lotion přihodila jeho mladší a inovovanou verzi se znaménkem '+' na konci. Prozatím konstatuji, že funguje velmi dobře :-) Navíc jsem přihodila ještě další Chubby Stick Intense, kterou objektivně vůbec nepotřebuju, ale subjektivně ji prostě „musím mít“





A co se skrývalo v dárkové taštičce?


Mycí gel na obličej Liquid Facial Soap Mild – jedná se o jakousi verzi legendárního tuhého mýdla na pleť, určenou pro lidi jako jsem já. Tedy pro ty, kteří si neumí představit čištění obličeje bez vody, ale mýdlo se jim z nějakého důvodu nezamlouvá.


Krém z hydratační řady Moisture Surge, tentokrát ve verzi Fortifying – jedná se o gelový krém, který je určen pro zralejší pleť vyžadující silnější kalibr než je původní hydratační gelík lososové barvy. Má prý ještě jiné zajímavé využití, na nehtovou kůžičku a dokonce na vlasové konečky. Hmmm, možná vyzkouším :-)


Sérum All About Eyes de-Puffing Eye Massage – gelový přípravek v šikovné tubičce s masážní kuličkou. Je možno dát večer do lednice a ráno s ním rozhánět oteklé kruhy pod očima. Používám, když se mi stane, že se nedostanu do postele ve svou obvyklou dobu :-) Prý se dá použít i přes makeup, ale musím přiznat, že jsem to ještě nezkoušela.


Řasenka Hight Impact Mascara – klasika od Clinique, která se hodí pro všechny a nikoho neurazí. Dokonce i já jí odpouštím klasický chlupatý kartáček, protože je oproti běžným štětkám vylepšený. Má kratší štětinky, které se netočí do spirály.


A nakonec další do mé sbírky rtěnek od Clinique – Butter Shine Lipstick Rouge Fondant v odstínu 37 pink-a-boo – průzračná rtěnka v tělové růžové se zlatými třpytkami. Přesně moje barvička obohacená o jemňounce podzimní nádech. Na rtech působí velmi přirozeně a hodí se zejména pro dámy, které mají raději lesky :-)


Jsem ráda, že jsem zvolila tohle složení, protože s variantou, kde je španělsky rudá krycí rtěnka v odstínu Flamenco bych si moc neporadila. I když....ještě tam někde venku lákavě pomrkává taštička, kde je kromě světlé rtěnky taky tvářenka a stíny...a někde ještě lesk...a taky jiná řasenka. Ehm, no dobře, podívám se na ebay, zda někde neprodávají jen ty taštičky s obsahem. A nebo? Ne! Jsem silná, jsem silná, já odolám :-pp





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.