středa 18. září 2013

Mariánské rozmazlování

Hned na úvod musím konstatovat, že letos byl můj úlovek o dost menší než v předchozích letech. Bývaly doby, kdy jsem během podobných akcí sáhla téměř po čemkoli, co vypadalo zajímavě a moje peněženka pak musela držet nedobrovolný půst. Z toho už jsem asi vyrostla :-)) Takže tento rok jsem šla najisto. Pořizovala jsem buď osvědčené produkty do zásoby, a nebo novinky, na které jsem si už nějakou dobu brousila zuby.
Ale užila jsem si to i tak :-) Dny Marianne jsou tradičně akcí, kterou mám rezervovanou pro svoji mamču. Couráme po obchodech, tu a tam zajdeme na kávu nebo příjemné občerstvení a domů se zpravidla vracíme pozdě večer ověšené červenými taškami a s očima jako šnek. Ale za tu srandu to stojí :-))

Letos jsme zdravě poobědvaly ve Fruitisimu a večer nezdravě zhřešily v kavárně hotelu Paříž. Konvička dobrého sypaného čaje a výtečný dort nám dodá energii tak akorát na cestu domů.

A co jsem tedy pořídila? 
Do parfumerie Douglas jsem šla najisto pro největší balení odličovacích ubrousků. Pro mě jsou nejlepší na trhu. Nejenže odlíčí i řasenku, ale navíc se mi po několika dnech používání výrazně zlepšuje pleť. Je hladší, bez pupínků a jiného neřádu a rozzářená. Kdyby dělali ještě větší balení, už ho táhnu domů :-)) K tomu jsem přihodila ještě jednotlivě balené deodorační ubrousky do kabelky. V nadcházející zimní sezoně se budou hodit pokaždé, když zavítám do přetopeného obchodu, kde jaksi ignorují fakt, že zákazníci se venku pohybují v zimním oblečení. Nakonec jsem ještě dokoupila šedou tužku od essence, kterou používám na obočí a černý lak s popraskaným efektem (protože můj milovaný BerryM si po dvou letech dovolil vypovědět službu). K nákupu jsem dostala milé dárečky větší než umrněné velikosti, takže jsem byla nadmíru spokojená.

V Sephoře jsem se držela hodně zpátky, na což jsem náležitě hrdá. Takže jsem pouze dokoupila odlakovač s houbičkou, který se mi osvědčil a řasenku Bourjois, po které jsem pošilhávala a která vypadá slibně. K tomu jsem dostala něco na zub a mátově zelený lak na nehty. Sice je to na mě trošku jemná barvička, ale pro mě pořád lepší než princeznovské růžové a červené :-) Holt gotické barvy jaksi nebyly :-p

Nakonec jsem zavítala do Marionnaud, kde jsem šla najisto po korejském BB krému Erborian (protože jsem holka zvědavá), antracitovém laku na nehty jejich privátní značky (protože konečně zlevnil), černém třpytivém laku Bourjois (protože stovku za minilak jsem dát nechtěla) a levandulovém mýdle La Bastidane (protože mi teď nádherně voní v prádelníku). Opět jsem dostala milý a užitečný dárek k nákupu - balzám na rty. 

Pak jsem ještě koupila pár základních kousků do podzimního šatníku, jako třeba vysoce užitečné leč trochu nezajímavé "Jégrovo" triko, a schovala peněženku pěkně hluboko do tašky. Z bezpečnostních důvodů jsem radši vynechala například obchod Crabtree a Evelyn, kde bych nechala majlant. Znám se :-))

Nakonec tedy vše dobře dopadlo a dokonce mi zbyly i nějaké síly na Muzejní noc.

Jen je mi rok od roku z akce Dny Marianne trochu víc smutno. Dřív byla mnohem větší nabídka menších obchodů, restaurací a kaváren. Jenže s příchodem krize si v časopise asi neuvědomili, že horentní poplatek za účast si mnohé firmy nebudou moci dovolit. Bohužel to znamená méně pestrou nabídku a téměř nulovou šanci objevit nové značky a místa :-(

Jojo, money talks.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.