neděle 21. července 2013

TAG - nežiju jen makeupem (kosmetikou)...

Myslím, že je načase opět poodhalit něco málo o sobě. Zaujal mě tenhle tag :-)

1, Koukáš se na televizi? Jaký je tvůj oblíbený pořad, případně seriál?
    Koukám velice málo, vlastně hlavně na dokumenty a pořady o vaření/cestování na kabelovce. Co se týče televizního programu, jsem hodně vybíravá a dvakrát si rozmyslím, čím budu zabíjet čas. Vyloženě oblíbený pořad tedy nemám. I když vlastně...momentálně mě hodně nadchl francouzský seriál Nicolas Le Floch. Připomíná mi staré dobré historické filmy s Belmondem, Philipem a Maraisem, které jsem v dětství oblibovala (ty filmy, ne ty herce). Je to taky tak přehnané, nahrané a nerealistické a přitom zábavné.



    2, Vaříš? Jaké je tvé nejoblíbenější hlavní jídlo a dezert?
    Vařím, jako šílená. Jsem Foodie každým coulem a jídlo si nejen vychutnávám, ale i připravuju. Hrozně ráda ochutnávám nová jídla, světové kuchyně a zkouším vařit nové recepty. Čím divnější, tím lepší. Zrovna včera se mi, k mé velké hrdosti, povedla moje první Besan Puda (cizrnové placky s cuketou).
    Nejoblíbenějších jídel mám hrozně moc, tak to zkrátím na nejoblíbenější kuchyně: provensálská, indická, mexická, italská, americká (hlavně z Nové Anglie a pak z jihu z okolí New Orleans). Dezert? Když je v tom čokoláda nebo zmrzlina, dejte to sem.


    Moje oblíbená Golden Tikka v Konviktské
     

    3, Vysněné povolání?
    Až do smrti bude mým vysněným povoláním rocková hvězda.


    4, Ovládáš nějaký cizí jazyk? Jakým jazykem by ses chtěla dorozumět?
    Výtečně ovládám angličtinu (je to vlastně můj druhý jazyk), domluvím se francouzsky a trochu italsky. Tyhle dva jazyky bych chtěla postupně pořádně vypilovat. A pak bych ráda přidala portugalštinu, španělštinu, gaelštinu/irštinu....Jazyky mě prostě odjakživa baví. S každým novým jazykem se člověku otevře úplně nový svět.

    5, Za co utrácíš v rámci kategorie "pro radost", když ne za makeup?
    Za jídlo! Exotické přísady, restaurace. A taky za muziku a cingrlátka.


    6, Seznamuješ se snadno s neznámými lidmi?
    Ne. Jsem introvert a perfekcionista, což je kombinace, která zrovna k přátelství nevybízí.

    7, Čteš knížky nebo preferuješ internetové čtivo?
    Z displeje/monitoru mě bolí oči a hlava, navíc s sebou nerada nosím elektroniku. U mě na celé čáře vyhrává papírová kniha. 
     

    8, Co je tvá nejhorší a nejlepší vlastnost?
    Nejhorší je právě ten výše zmíněný perfekcionismus, všude a ve všem. A nejlepší? Asi spolehlivost a celoživotní snaha o čestnost (což je v této době bohužel často spíš nevýhoda).


    9, Chodíš se večer bavit mezi lidi nebo preferuješ komorní společnost?
    Nepiju, nesnáším cigaretový kouř a hlučné lidi. Z toho je jasné, že večer nikam moc nechodím, není to pro mě totiž zábava. Navíc mi cesta z centra města uprostřed noci často trvá i hodinu a půl, což je krajně unavující a silně demotivující. Moje ideální večerní zábava je to, co jsem provozovala včera – v reprácích Barry White a na klíně Přemyslovci :-)) Hudba a kniha jsou samozřejmě zaměnitelné.

    10, Kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti bys podělila volný čas, kterého by najednou bylo nejspíš mraky?
    Můj blog bohužel asi nikdy nebude zavalen čtenáři a odběrateli, protože netrávím hodiny prohlížením cizích blogů a tlacháním na facebooku nebo twitteru. Trávím totiž příliš času skutečným životem :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.