neděle 18. listopadu 2012

Pastelkování

Už příliš dlouho jsem chodila kolem regálů se značkou Clinique a nemohla se rozhodnout, kterou z těchhle tyčinek si vybrat. Když se tedy v Sephoře objevila dárková sada Whole Lotta Color s pěti kousky, rozhodování skončilo a já si ji hned odnesla domů.
Co je to ta Chubby stick? Jedná se o barevný balzám na rty, který se vysouvá jako rtěnka, ale vypadá jako vtipná pastelka.
Značka Clinique kdysi měla výrobek stejného názvu, který se ale od toho dnešního výrazně lišil. Byla to tlustá ořezávací tužka hutnější konzistence, kterou se daly rty kompletně nalíčit, konturka i rtěnka v jednom. Měla ale malou chybku, trochu vysušovala.
To se ale o současné „čubině“ rozhodně říct nedá.

Výrazně růžová krabička s šuplíčkem, který se otvírá zatáhnutím za saténovou stuhu, obsahuje 5 odstínů, z nichž některé jsou nové. Chubby stick byla původně uvedena na trh v 8 odstínech, po velkém úspěchu bylo přidáno dalších 8. V ideálním případě je tedy na výběr v 16 barvičkách. U nás jsem zatím všechny barvy neviděla. Zdá se, že my tu máme nějakých deset, možná víc.

Dárková krabička obsahuje tyto odstíny: Oranžový přerostlý pomeranč – Oversized orange, jemně načervenalou super jahodu – Super Strawberry, rozmačkané třešně - Chunky Cherry, sladce narůžovělé cukrátko – Curvy Candy a vínovohnědou rozinku – Richer Raisin.
Všechny odstíny jsou transparentní, takže i když se vám můžou v tyčince zdát dost výrazné, na rtech působí jemně. Trochu mi připomínají barevné Labello, které jsem kdysi hodně používala. Protože se ale jedná o kosmetiku vhodnou i pro alergiky a jiné citlivky, tyhle balzámky jsou bez parfemace.

Shrnutí: Barvička na rtech vydrží poměrně dlouho, rty jsou příjemné vyživené. Pro mě osobně to bude ideální věcička na zimu, kdy se nedají nosit lesky (v mrazu tuhnou, ve vytopeném interiéru tečou) ani krycí rtěnky (vysušují).

Navíc v této sadě vychází jedna čubinka velmi výhodně. Velikost jednotlivých pastelek je sice o ždibec menší (1,2 gramu) , ale i tak člověku chvilku potrvá, než je všechny „vymaže“.
Je to pěkný dárek pro kamarádku, která ráda střídá barvičky jako já. Nebo můžete podělit víc kamarádek a každé naježit jednu pastelku ;-)

Protože tužky zabarví rty jen trochu, hodí se i pro dívky které si netroufají na rtěnku, nebo se tolik nelíčí. 

P.S. Tužky vypadají na fotce menší, než ve skutečnosti jsou. V reálu jsem byla naopak příjemně překvapena. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.