středa 7. listopadu 2012

Řasení

Postupně se mi sešlo hned několik řasenek, takže tady jsou výsledky pokusů na vlastní brvy.
První řasenku jsem tu před časem slibovala. Konečně jsem se k ní dostala, takže pozdě ale přece.

Dermacol Rapid Lash Grow Mascara

Kartáček je totožný s tím, která je u gelu pro růst řas. Takže opět příjemný kartáček ze silonových štětinek.
Díky němu se řasenka krásně nanáší, řasy jsou pročesané, žádné nánosy nebo žmolky a potažená je každá řasa.
Na téhle řasence se mi líbí, že opravdu natře každou řasu. Vějířek řas je přirozený, neslepený a řasy nejsou nepříjemně ztvrdlé.

Shrnutí: Tahle řasenka mě prostě baví :-)

Další řasenka je také od české firmy. Sama bych si ji nekoupila, ale byl to dárek.
Giant Full Volume Mascara od Gabrielly Salvete

Aplikátor u téhle řasenky bych spíš než kartáček nazvala kartáč.
Je to obrovská štětka na WC, se kterou opravdu není problém se trefit do oka. Lépe řečeno si s ní to oko vydloubnout. Já vím, darované řasence na štětku nekoukej, ale... Díky téhle obrovské chlupaté věci se nedaří maskaru pořádně nanést. Řasy jsou opatlané nerovnoměrným nánosem, slepují se do podivných chuchvalců a na to, aby je člověk jiným kartáčkem pročesal, musí mít hodně meditační náladu.

Shrnutí: Výdrž taky nic moc. Dokonce se mi pod očima objevily 'kruhy'.
Ach jo, tak nic, no :-(

Další řasenka v pořadí je od firmy NYC, jejíž stojan je k nalezení v drogeriích Rossman. S některými jejich výrobky jsem měla docela příjemnou zkušenost a tak jsem si řekla, že když nabízejí řasenku se silikonovým kartáčkem, vyzkouším ji taky.

NYC High Definition Separating Mascara

Kartáček je docela dlouhý a tvoří ho krátké silnější bodlinky. Na konci se bodlinky zmenšují až do ztracena.
Kvůli tomuto druhu kartáčku je maskara tekutější. 
Bohužel zůstává tekutá i po několikerém použití, což je poněkud nemilé. Řasy totiž místo oddělení natře mokrou vrstvou, která je slepuje dohromady a výsledkem je pět opatlaných bodlinek. Efekt, jakoby člověk s nalíčenými řasami zmokl. Bohužel ani zuřivým pročesáváním jiným kartáčkem se mi tuhle nepříjemnost nepodařilo odstranit.
Řasenka se navíc na oku rozpouští, takže jsem měla pod očima typický 'mour'.
Přemýšlela jsem, zda by se to nedalo vyřešit tím, že bych řasenku nechala několik hodin otevřenou trochu vyschnout. Ale nakonec jsem to nezkusila.

Shrnutí: Každopádně pro mě velké zklamání :-(

Následující řasenku jsem dostala v dárkovém balíčku miniatur od Clinique. Jediný rozdíl oproti klasické velikosti je pouze kratší 'tyčka' s kartáčkem. Takže zmenšenina slouží docela dobře.

Clinique High Lengths Mascara

Už dlouho jsem po ní pokukovala a tak se mi tenhle 'vzorek' hodil.
Řasenka má naprosto unikátní aplikátor, který nepřipomíná nic, co jste kdy v říši řas viděli. Ze všeho nejvíc mi připomněl nohu kudlanky :-))
Jedná se o pistáciově zelený oblouček z pružného silikonu, který má z vnitřní strany malinkaté zoubky.

Na nanášení touhle legráckou je třeba si trochu zvyknout. Oblouček se nasadí u kořínků řas a řasy se jím jakoby protáhnou až ke konečkům. Šlo mi to překvapivě dobře. Jediná nevýhoda je, že každý má jiný tvar oka a tak ne všem bude zakřivení obloučku sedět přímo na oko. Navíc po prvním nanesení zůstanou nedotažené řasy ve vnějším koutku. To je třeba napravit koncem aplikátoru při druhém nanášení. Naopak spodní řasy se mi líčily velmi dobře.
Když jsem se s tím trochu naučila zacházet, byl výsledek dobrý. Řasy pročesané, natočené, přirozeně zvýrazněné. Nevím, jak by to fungovalo na řídkých řasách, ale u mě spokojenost.

Shrnutí: Je to zajímavá hračka a zatím mě baví (hlavně na denní nenápadnější líčení).

Následující dvě řasenky jsem ulovila v drogerii se slevou. Tudíž je jasné, že to nejsou zrovna nejnovější modely.

První z nich je od Rimmelu, u kterého jsem kdysi kupovávala proslulou hřebínkovou řasenku.

Rimmel Glam Eyes Mascara

Kartáček je silikonový s ostny. Na jedné straně jsou krátké a na druhé straně dlouhé. Protože jsou 'pichláky' do kříže je trošku otrava pořád kartáček kontrolovat, jak ho mám natočený.
Je třeba se s ním naučit pracovat. Nejdřív nasadím krátké zoubky u kořínků řas a protáhnu a pak nanesu druhou vrstvu dlouhými. Firma při uvedení řasenky prezentovala zvláštní techniku: u kořínků nasadit krátké zoubky a postupně při protahování řasami kartáčkem otáčet, aby se délky pročesávaly delšími zoubky.
Sice to chce trochu cviku, ale docela to jde.

Řasenka je intenzivně černá, řasy slušně pročeše a obalí. Jen se mi nedaří dosáhnout úhledného pročesání, pořád mám takové muří nožky :-(

Shrnutí: Pro řídké řasy bych ji asi nedoporučila. Obávám se, že by člověk měl tři řasy jednou řadou :-p

Poslední řasenka je od Maybelline.
Věřte nebo ne, je to moje vůbec první řasenka od téhle značky.

One By One Volum Express Mascara odstín Satin Black

Na malinově červené patroně se skví vyzývavé korzetové šněrování a naznačuje, jaký bude výsledek.
Tahle řasenka má opravdu veliký kartáček. Jedná se o podivnou věc ve tvaru ragbyového míče, které jsem se nejdřív trochu lekla :-))
S těmihle velikými kartáči mám trochu problém, vždycky mi přijde, že si tím prostě musím vydloubnout oko.
Chce to trochu cvik. Kartáček má relativně krátké ostny, které se směrem k okrajům postupně zkracují.

Díky baňatému tvaru kartáčku mám problém všechny řasy nelíčit rovnoměrně, vlastně, nalíčit všechny řasy. Ale snad se to poddá.
Kdovíproč jsem sáhla po super černé verzi, takže mám opravdu uhlově černočerné řasy, které se k mému světlému typu tuze nehodí. Ale pro tmavý typ to bude to pravé.
Řasy jsou opravdu hodně zvýrazněné, při správném nanesení vypadají skoro jako umělé. Tedy velmi dramatický vzhled vhodný spíš na večer nebo na nějakou gotickou či jinak netradiční akci.
Bohužel mi pod očima dělá trošku mour :-(

Shrnutí: No, budu nanášet lehkou rukou a pouze v jedné vrstvě. A budu dál nacvičovat ragby :-p







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.