středa 21. listopadu 2012

Hrátky a paletky

Tentokrát se podíváme na paletky, které se ve světě proslavily systémem tiché pošty. Prozatím jsem je vídala jen na svých anglických výjezdech, ale teď se konečně dostaly i sem.
Jakmile jsem zjistila, že se dají koupit na téhle adrese http://www.bestmakeup.cz/, okamžitě jsem objednala aspoň dvě na zkoušku.

Takže o co vlastně jde?
Anglická firma Sleek se mezi běžnými uživatelkami i vizážisty proslavila právě svými paletkami očních stínů. Jedná se o stíny na minerálním základě, které nejsou testovány na zvířatech.
Opět o důvod na víc, proč jsem si tuhle značku oblíbila.

Ještě před rokem jsem jejich produkty vídala v anglických obchodech a tehdejší složení stínů připomínalo minerálky ještě víc. Což ale bohužel znamenalo, že i když byly lisované do paletek, zachovávaly si určitou sypkost, takže jste během chvíle měli paletku celou poprášenou různobarevným práškem.
Tenhle malý nedostatek byl ale s novým složením odstraněn a teď už se žádný kouzelný prach nekoná.

Pro první obeznámení jsem vybrala dvě paletky obsahující převážně nudné a neutrální barvičky pro každodenní nošení ;-)
První z nich je Oh So Special paletka

Tahle paletka obsahuje jemné matné odstíny v tělových tónech, matné i metalické stíny v odstínech lososové a starorůžové a pak několik temnějších barviček v odstínech bordó doplněné o modrošedou.
Tahle paletka se hodí pro jemnější typy nebo na denní líčení třeba do práce nebo do školy. Tmavší odstíny se dají použít místo linky těsně k řasám pro zvýraznění celkového vzhledu.


Druhá paletka, která mě zaujala, je Au Naturel



Tohle je paletka plná přírodních odstínů od krémové přes béžovou až po různou intenzitu hnědé.
Bude se hodit spíš pro teplejší barevné typy, které díky ní vykouzlí jak nahé líčení očí tak kouřové očko.

Shrnutí:
Obě paletky obsahují matné i metalické stíny. Matné mají trochu jemnější pigmentaci, což se hodí právě na denní líčení, zatímco metalické jsou pěkně intenzivní, takže s nimi vykouzlíte večerní makeup nebo výraznější oči k nahým rtům.
Každá paletka obsahuje 12 stínů v dostatečném množství, které člověku při líčení 5x týdně (škola, práce) vydrží nějaký ten pátek. U těch sytějších odstínů i sobotu a neděli ;-) A má zrcátko přes celou kazetu, takže nemusíte v druhé ruce žmoulat kompaktní.

Stíny se dobře roztírají bez ostrých přechodů, neštípou (což se u jiných značek bohužel někdy stává) a vydrží na oku dlouho. U metalických stínů je samozřejmě třeba počítat s tím, že budou při líčení trošku padat kolem. Ale zatím nikdo nevymyslel metalické stíny, které by to nedělaly. (Nápad na nobelovu cenu).

Takže co já na ně? Za 12 stínů velmi výhodná cena, dobrá kvalita a dostupnost před webshop.
Nemám zkušenost se zasíláním, protože mám štěstí, že jsem si mohla paletky vyzvednout osobně.

P.S. Ještě upozornění, paletky Sleek jsou v prodeji i na ebayi. Ale jak už to se všemi úspěšnými výrobky bývá, často jsou to kopie asijské provenience spíchnuté narychlo, které nedosahují kvality originálu. Takže já osobně bych to neriskovala.

A teď mě omluvte, jdu si hrát s barvičkama.




 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.