čtvrtek 2. ledna 2014

Kosmetické Oskárky (Koskárky) 2013

Opět se rok s rokem sešel a nastal čas bilancování a hodnocení. A přede mnou byl opět úkol vybrat favority uplynulých 12ti měsíců. Nakonec jsem zjistila, že spousta kosmetických výrobků, které jsem v roce 2013 považovala za nejlepší, jsou vlastně moje kosmetické stálice. Proto nebude vítězů tolik jako loni, nechci se opakovat. A proto jsem také sloučila kategorie Péče o pleť a Péče o tělo do jedné.

Takže začínáme:
Péče

 
Oční krém z řady Anti-aging značky Alverde
Tento oční krém obsahuje výtažek z bobulek goji, což jsou doslova vitaminové bomby nabité spoustou účinných látek proti stárnutí a oxidaci. Krém je v pumpičce, což je mi sympatické. Je to hygienické a člověk si netlapká do krému tlapkami. Kromě toho se k němu nedostane tolik vzduchu. Díky tomu nemusí krém obsahovat tolik konzervantů.
Tenhle přípravek je něco mezi fluidem a lehkým krémem. Svou konzistencí tedy zaskočí kohokoli, kdo u produktů proti vráskám očekává hutnou texturu. I když je pravda, že řada Goji je určená po pleť, kterou to pravé stárnutí teprve čeká.
Protože dělám neustále nějaké grimasy, pleť kolem očí dost trpí. Proto volím těžší kalibr. Goji krém je příjemný, má svěží ovocnou vůni a lehce se vstřebává. Nestalo se mi, že by mi kolem očí tvořil tukové krupičky, což se u výživných nebo anti-aging krémů někdy stává.
Ráno jsem se neprobouzela s oteklýma očima, tudíž krém pleť nezatěžuje a „nepřekrmuje“. Dobře se mi přes něj nanášel makeup i korektor.

Shrnutí: Jsem opravdu velmi spokojená, v rámci možností daných přírodním složením odvádí tenhle oční krém velmi dobrou práci.

Clinique 7 Day Scrub Cream
Toto je můj znovu objevený favorit. Nějakou dobu jsem ho nepoužívala, protože jsem měla velmi jemný peeling z britské drogerie Superdrug. Leč ten nakonec došel a já jsem zase došla k tomu, že Clinique je sice dražší, ale pořád u mě funguje.
Jedná se vlastně o výživný krém, který obsahuje jemňounké brusné částečky. Skoro jako prášek smíchaný s krémem. A mojí citlivé pleti to vyhovuje. Obstará jemné obroušení vrstvy odumřelých buněk na povrchu pleti, ale nedráždí, neškrábe a jako bonus i jemně vyživí.

Shrnutí: Pro mě není lehké najít dostatečně šetrný a přitom účinný peeling na obličej a proto je investice do tohoto výrobku něco, co si sama před sebou omluvím :-)

Ricínový olej Melvita
Na jaře jsem se jím zásobila při zavírání obchodů Melvita v ČR. Bohužel až potom jsem zjistila, jaký je to poklad. Jedině ricínový olej mi pomohl přivézt řasy opět k životu a svou práci odvedl i při boji s fleky suché podrážděné kůže kolem vlasové linie při útoku seborey. Tenhle je navíc bio.

Shrnutí: Teď je přede mnou úkol sehnat ricínový olej podobné kvality, což asi nebude tak snadné. Ale doufám, že se mi to podaří. Protože bez něj už si moje řasy budou zoufat :-(

Sephora 2 in 1 Waterproof make up Remover gel
Sehnat odličovací gel na oči je na českém trhu téměř nemožné. Yves Rocher ho přestal vyrábět, Lumene už ho sem nevozí, dokonce ani super drahé značky už gely nebaví. S velkou radostí jsem tedy uvítala tenhle svůj objev. Gel je bez zápachu, je čirý a hlavně – funguje. Stačí jedno stisknutí pumpičky a kapka gelu téměř okamžitě rozpustí běžnou řasenku. Skvěle odličuje dokonce i super držící tužku na oči od Urban Decay. Běžné voděodolné řasenky taky po chvíli odstranil. Nepálí mě po něm oči, nerozpatlává mi produkty kolem oka a nezanechává nepříjemný film na pleti. Cenově to taky není žádná hrůza.

Shrnutí: Opovažte se ho zrušit!

Co se týče péče o vlasy, musela jsem s pokusy na pár měsíců ustat a řešit zmíněnou seboreu. Takže moje zkoušení se omezilo pouze na kondicionéry, které se, jak známo, nedávají na vlasovou pokožku ale pouze na vlasy. Zvítězil u mě kondicionér od DM značky Balea.
Kondicionér pro lesk vlasů s fíky a perletí
Nezatěžuje mi vlasy, voní jen jemně, nemám z něj mastný pocit a funguje. Vlasy jsou skutečně výrazně lesklejší než s jiným kondicionérem. Poprvé jsem si toho všimla v obchodě, kde jsem procházela kolem zrcadla a říkám si: hele, ta slečna má krásně lesklé vlasy a výraznou barvu. Moment...ta slečna jsem já :-)

Shrnutí: Tenhle kondicionér mám ve skříňce neustále jako železnou zásobu a produkt, ke kterému se můžu kdykoli s důvěrou vrátit.

Snad kromě léta mám neustále suché ruce a proto mám na nočním stolku trvale minimálně dva krémy na ruce. Potřebuju, aby se dobře vstřebávaly, dobře vyživovaly, příjemně voněly a nezanechávaly na rukou voskový film.
A to všechno pro mě splňuje krém na ruce:
Yves Rocher Nourishing Hand Cream Honey and Organic Muesli
Obsahuje akátový med a kaštanový výtažek, čímž mě letos na podzim vlastně přilákal. Medík a kaštany, mňam. Navíc má určitou část složek bio, je z 98,9% z rostlinných ingrediencí a má Ecocert Green life. Navíc krásně voní.

Shrnutí: Příjemné překvapení od značky, u které se člověk buď úplně trefí, nebo úplně mine. Tohle je pro mě trefa :-)

Co se týče péče o tělo, během roku ji často zanedbávám a mazací záchvaty mám vlastně jen v době vrcholného léta a urputné zimy. To pak většinou používám tělová másla od značky The Body Shop, která se už dávno stala legendou.
Tentokrát jsem sáhla po papáje, tedy Papaya Body Butter
Voní opravdu po tomto tropickém ovoci. Konzistenci má tak akorát, ani lehounká, ani vyloženě hutná. Dobře se vstřebává a nezanechává mastný film. Když se namažu, voní ne celá koupelna, ale celý byt. Pro mě je to plus, pro někoho možná ne. Záleží na tom, jak moc vám vůně sedne.

Shrnutí: Papájové máslo jsem si oblíbila skoro stejně jako mangové. Tohle se mi zdát drobet hutnější, takže teď na zimu mi vyhovuje. Takže pro mě s Body Shopem opět trefa :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.