neděle 26. ledna 2014

Lushákova nadílka

I letos jsem podnikla povánoční nájezd na Lush obchůdek a vyplenila vánoční produkty. Něco mě nezaujalo, ale většina skončila v mém košíku.
Co mi tedy Lushíček přinesl?

Bombardino
Šumák, který mě hned zaujal svou inspirací v hřejivém nápoji, který můj bratr rok co rok opěvuje ve zprávách z lyžáku v Itálii. A protože já alkohol nepiju, musela jsem se v tom aspoň vykoupat. Ne, ne, tenhle panáček s pěnovou čepičkou alkohol neobsahuje. Voní jako citronový cheesecake, který zbožňuju.
Díky obsahu kakaového másla a sojového mléka slibuje, že nakrmí nejen vaše smysly, ale i pokožku. A opravdu. Poté, co hupsnul do vody, ponořil se až po kukadla a vidět z něj byla jen ta šlehačková čepice. Když konečně vyšuměl, zůstaly po něm na hladině tisíce maličkých mastných očí. Ty čokoládové někam zmizely. (Ale já je nesnědla, přísahám). Vůbec se mi nechtělo z vany. Bergamot, sicilské citrony a vanilka byly moc příjemné. Kůže byla pěkně zvláčněná, že se mi ani nechtělo věřit, že to byl Lushácký balistik.
Shrnutí: Tahle voňavá kompozice se Lushákům opravdu povedla. Jemná a příjemná, žádný přeslazený útok na žaludek :-) Škoda, že už jsou tihle pumprlíci pryč, dala bych si ještě.

Santa's Lip Scrub
Dlouhodobě je mým favoritem mátový Mint Jupis, ale letos jsem neodolala tomuhle kolalokovému Santovi. Je o dost jemnější než Mint, takže působí spíš jako brusná kašička než krystalkový peeling. Což třeba zrovna mně moc nevyhovuje, protože na zimní suché rty potřebuju hrubší zacházení. Ale to je jediná moje výtka.
Peeling voní jako třešňová cola (pro kterou si chodím do Candy Storu) a je moc příjemný. Třešně, datle, sušené kokosové mléko, panenský kokosový olej, limeta, badyán, pepř...to zní jako nějaká exotické pochoutka. Na vrchu je posypaná lesklými srdíčky. A ta barva! Škoda, že na rtech nezůstane.
Shrnutí: Moc pěkný koncept, krásně nakombinovaná vůně. Tenhle peeling se hodí pro citlivky, kterým připadají jiná Lushí drbátka na pusu moc ostrá.

Shoot For The Stars
Nejen, že mě tenhle obří šumák nalákal na pěkný zevnějšek, ale jakmile jsem zjistila, že voní jako mýdlo Honey I Washed the Kids, musel být můj. 
Ve vaně se rozpoutalo půlnoční divadlo, balistik se točí kolem své osy a přitom z něj vystřelují žluté a červené „světlice“. A nebo komety? Prostě je to pořádná legrace. Než celý vyšuměl, skoro mi vychladla voda ve vaně. S tímhle kouzelníkem to není žádná rychlovka. Vodu zbarvil do temně fialovo-modré barvy noční oblohy, která se třpytila miliony mikro hvězdiček v podobě jemných zlatých třpytek. Třpytky jsou opravdu jemné, takže nezůstaly nalepené na vaně nebo na mně, což považuju za plus. Vůně je opravdu identická s jejich slavným medovým mýdlem, příjemná vanilkovo-medová, nevtíravá a uklidňující.
Shrnutí: Tahle půlnoční bomba se Lushákům opravdu povedla. Dlouho šumí, je s ní zábava, příjemně voní, krásně zbarví vodu a navíc mi na kůži nezanechala ten křídový povlak, se kterým mám u jejich balistik často problém. Za mě má 5 komet z 5ti a poběžím pro další. Protože tohle je vážně mistrovský kousek :-)

Snowman
Jeden z nových šumáků do koupele, který měl ovšem asi nehodu. Zdá se, že cestou z vánočního večírku spadl na mrkev :-(
Ovšem na účinnosti a vůni mu to neubralo a konec konců, stejně za chvilku vyšuměl. Ano, tenhle sněhový panáček to vzal hodně rychle. Trvalo mu asi 40 sekund, než vyšuměl a bylo po legraci. To mě poněkud zklamalo. Ale napravil to příjemnou vůní s jemným nádechem pomerančů. Avizované pižmo se naštěstí krčilo někde vzadu, takže ho můj nos ani nezaznamenal. Tenhle sněhulák má pěkně výživné srdce, takže jsem z koupele vyšla důkladně promazaná.
Shrnutí: Příjemná vůně, žádná pižmová rána do nosu a příjemně zvláčňující kakaové máslo si mě získaly. Tohohle sněhuláka hodnotím rozhodně pozitivně.

The Christmas Penguin Bubble Bar
Když jsem ho vytáhla z dárkové krabice, vypadal tenhle tučňák poněkud rozpustile, tedy napůl rozpuštěný. A žluté třpytky na bříšku spíš vypadaly, jakoby mu nesedly leklé ryby k obědu :-)) Ale svojí vůní mi tento nelichotivý vzhled vynahradil. Vůně sprchového gelu Olive Branch je moje oblíbená :-) 

 
Na jednu koupel jsem použila asi 40% tučňáka. Nejdřív se mi zdálo, že pění méně než jiné tuhé koupelové přísady. Ale nakonec jsem ve vaně měla dostatek velmi krémové pěny. A koupel v té medové šlehačce byla velmi příjemná.
Shrnutí: Kdyby bylo na mě, přidala bych na intenzitě jak co se týče vůně, tak pěnění. Ale i tak mi koupelna voněla ještě ráno. 

Tak to by pro tentokrát stačilo. Ale i letos jsem to s nadílkou poněkud přehnala, takže se můžete v dohledné době těšit na pokračování.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.