neděle 12. ledna 2014

Mišácký objev

Tento týden jsem zcela náhodou narazila na veliké překvapení - obchod korejské kosmetické značky Missha. Skrývá se v pasáží Alfa u Václavského náměstí v Praze. Okamžitě jsem zaplula dovnitř a strávila skoro hodinu obdivováním, zkoušením a hovorem s personálem. Obchod je malý, ale krásně vyvedený. Všude pořádek, čistota, vše upravené. Od všech produktů jsou k dipozici testery. Mají proslulé BB krémy v různých provedeních a odstínech, velký výběr produktů líčení (oči, rty, pleť), spoustu laků na nehty, velký výběr pleťové kosmetiky a tkaninových masek (sheet mask), parfémy a štětce. V obchůdku byly dvě velmi přívětivé dámy, jedna v mém věku, jedna ve věku mé maminky. Se vším mi fundovaně poradily, byly příjemné, vstřícné a vyzařovaly upřímné nadšení ze značky, kterou prodávají. To pro mě byla na českém trhu velká změna.
Neměla jsem v plánu žádné nákupy (povánoční švorcitida), ale nakonec jsem koupila aspoň masky pro sebe a pro mamču a řasenku.
Ceny jsou v pohodě, nejsou nijak přemrštěné.
Takže kdo má o tuto značku zájem a nechce kupovat naslepo na internetu a platit poštovné, hurá do Alfy :-) Vím, kam po výplatě zamířím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.