středa 15. ledna 2014

Koskárky 2013

Makeup

A vítězové v kategorii líčení jsou:

 
Tea Tree Purifying Corrective Stick od Oriflame
Tenhle korektor používám už léta. Sice jen jeho zelenou část, ale zato pořád. Je jemně zelenkavý, ale ne tolik, aby na obličeji vytvářel plesnivý efekt. Krásně neutralizuje červené pupínky a projevy akné. A k tomu všemu napomáhá jejich hojení. Používám ho i k zakrytí oparu. Nanáším vatovou tyčinkou.
Shrnutí: Škoda, že Oriflame nevyrábí taky jen zelenou tyčinku, takhle mi vždycky ta oranžová část zbyde :-(

Porefessional od Benefit
Jedná se o primer, který na pleti vytvoří jemný film. Minimalizuje viditelnost pórů, pleť zmatní a vyhladí. Má jemně tělový odstín. Používám ho hlavně samostatně společně s korektorem, když potřebuji rychle někam vyběhnout a nemám čas nanášet komplet makeup.
Shrnutí: Z mého pohledu unikátní výrobek, který má specifickou funkci. Velmi užitečný pomocník například na cesty.

Crayon Regard 3 en 1 v odstínu 06 Bleu od Yves Rocher
Moje dlouhodobá favoritka. Líbí se mi unikátní temně modrý odstín s jemnou metalízou. Jedná se o půlnoční modř, která je na oku méně nápadná než klasické modré odstíny. Proto vypadá poněkud vkusněji. Krásně projasní pohled, protože opticky „vytáhne“ bělost očního bělma. Modrým očím dodá zajímavý nádech.
Shrnutí: Používám ji jako linku, kterou většinou nechávám ostrou. Ale je možné ji hned po aplikaci rozetřít a vytvořit kouřový efekt. Dobře drží a nerozmazává se.

Eyeliner/Eyeshadow v tužce odstín 2 od Dermacolu
Jedná se o šedou krémovou tužku s třpytkami. Používám ji hlavně na slavnostní příležitosti (třeba kolem vánoc), anebo když mám výrazně nalíčené rty a na oči nechci dávat černou tužku.
Je možné ji rozetřít kolem linie řas jako oční stín. Třpytky jsou velice jemné, drží na místě, neopadávají a nejsou přehnaně nápadné.
Shrnutí: Líbí se mi, že tahle tužka umožňuje různé použití a oceňuji lehce třpytivý efekt, který nepůsobí vulgárně.

Giordani Gold Lash Panorama Mascara od Oriflame
Už jsem psala, jakým překvapením pro mě byla tahle řasenka. Pomohla mi hlavně ve fází dorůstání řas, kdy opravdu zvýraznila každičkou řasu a vytvořila hustý vějíř i z mých pokalamitních nedochůdčat.
Shrnutí: Když jsem se naučila zacházet s tou velkou štětkou, už jsem neměla problém. Navíc se tahle řasenka dobře odličuje.

Korres Lip Liner ostín 1 Neutral Light
Neparfemovaná středně měkká tužka, která pouze jemně dotáhne přirozené obrysy rtů. Skvěle se hodí k tělovým odstínům.
Shrnutí: Používám ji velmi často ke svým oblíbeným slézovým/mauve rtěnkám.

Butter Shine Lipstick odstín Pink-a-boo od Clinique
Jedná se spíš o barevný balzám nebo průsvitnou rtěnku. Hodí se pro všechny, které dávají přednost jemnému zdůraznění rtů s lehkým leskem a také pro všechny, které trpí na suché rty. Odstín je velmi zajímavý, firma zkombinovala tělovou slézovou barvu se zlatavými třpytkami. Díky tomu se tenhle odstín hodí jak pro chladné tak pro teplé barevné typy. Každý si z něj „vytáhne“ to svoje. Odstín je také možné lehce pozměnit použitím chladné nebo teplé konturovací tužky.
Shrnutí: Samostatně na rtech vydrží asi jako balzám, což mně osobně příliš nevyhovuje. Ale moc ráda ji používám na rty nalíčené tekutým pigmentem. Dodá jim vláčnost, lesk a zamezí vysušování.

Rtěnky NYC v novém provedení
Inovovaná řada rtěnek této značky vydrží na rtech stejně dlouho jako ta původní, ale už nevysušuje. Naopak rty příjemně zvláčňuje. Voní po kandovaném ovoci. Já jsem si oblíbila odstíny Sugar Plum a Red Flame.
Shrnutí: Drží a drží a nevysušuje.

Lak na nehty Colorama odstín 23 od Maybelline
Velmi příjemné překvapení, co se černých laků týče. Skvěle kryje už první vrstva. Velmi dobře se nanáší a drží.
Shrnutí: S nadlakem mi vydrží až týden, nebledne, černá je sytá a lesklá. Všechno, co chci od černého laku na nehty.

NYC Turbo Dry Top Coat
Děkuji Ihmissusi! Tenhle tip je vážně moje záchrana. Už žádné otisknuté vzorky povlečení na čerstvě nalakovaných nehtech. Lak je během pár minut suchý, takže můžu jít vařit nebo ťukat do klávesnice. Dodává nehtům lesk a pevnost. A barevný lak díky němu dobře drží.
Shrnutí: Pro mě prostě ideální nadlak. Jsem moc ráda, že je na trhu.

1 komentář:

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.