středa 26. března 2014

Jarní řasení

Jak jsem slíbila, je tu další hodnocení řasenek, které mě nějakým způsobem zaujaly.

Když je to jaro, sáhla jsem po výrazném obalu řasenky od Dermacolu. Jasně zelená první jarní travičky se prostě nedala přehlédnout.

Dermacol Nutri Lash Mascara

Řasenka slibuje vyživení řas a jejich optické prodloužení a pružnost. Dále tato řasenka údajně podporuje ukotvení řas a zabraňuje jejich vypadávání.
Kartáč, spíš než kartáček, tvořený pěti bublinkami mě docela vyděsil, ale rozhodla jsem se mu dát šanci. Prvních 6-8 dní byl ovšem problém někde jinde. Po vytažení z patrony byl kartáček obalený obrovským množstvím produktu a jen velmi špatně se mi dařilo ho otřít hrdlo patrony. Nakonec jsem musela přebytečný produkt z kartáčku setřít papírovým kapesníčkem, což mě netěší, protože to je plýtvání. Po těchto počátečních nesnázích už řasenka fungovala dobře. Neslepuje řasy, opravdu je zanechává pružné a ne nepříjemné tvrdé jako některé jiné řasenky. Řasy rovnoměrně potáhne tuší až ke konečkům a zachytí i maličké dorůstající řasy. Jediný problém nastává u vnějšího koutku, kam se takhle robustní kartáček prostě nedostane. Mohla jsem si vykroutit zápěstí, ale nic. Tedy další menší nepříjemnost.
Na druhou stranu musím říct, že se řasenka neobtiskává na spodní víčko, ani nedělá během dne šmouhy pod očima. Dokonce přežila i jemný deštík. Dobře se odličuje.

Nakonec mě čekalo překvapení. Za účelem recenze jsem si konečně pečlivě prostudovala popisek na webu Dermacolu a uvědomila si, že mi nějak záhadně přestaly padat řasy. Tedy toho jsem si všimla už před časem, ale teprve teď jsem si dala dohromady, že se to časově kryje s používáním této řasenky. Tak nevím, zda je to náhoda, nebo zda řasenka opravdu tak dobře funguje. Ostatně, to zjistím, až řasenku vypotřebuji. 

Shrnutí: Líbí se mi tuš jako taková, protože řasy opravdu zanechává pružné a nedělá z nich tuhé bodliny, krásně je potáhne a nerozmazává se. Zapracovala bych na kartáčku, aby se na něj ze začátku nechytalo tak velké množství tuše a zúžila bych jeho špičku, aby se dostal i k vnějším řasám.

Jako další jsem vyzkoušela dvě řasenky od korejské značky Missha

Missha Style 4D a 3D Mascara


4D (na fotce dole)
Tuhle jsem zkoušela jako první. Kartáček má zajímavý tvar – je úzký a štětinky jsou srovnané do tvaru čtverce. Na fotce to bohužel není vidět, musela bych mít aparát na makro focení
:-( Každopádně jsem ji chtěla vyzkoušet právě kvůli tomuto zajímavému kartáčku.
Řasenka má sušší konzistenci, což mě trochu zarazilo. Nanáší se poměrně dobře, jen je taková víc vosková. S kartáčkem se pracuje velmi dobře, nanáší tuš tam, kam má a nepatlá ji různě na kůži :-) Řasy potáhne rovnoměrnou tenkou vrstvou až ke špičkám.
Ovšem tahle řasenka není nic pro milovnice dramatického vzhledu. Vytváří opravdu jemný, spíš přirozený, vzhled. Krásně se s ní nalíčí spodní řasy. Nedělá šmouhy pod očima a nerozmazává se. 

Shrnutí: Tahle řasenka vám nedá nic, co už nemáte. Neprodlouží, nezhustí. Prostě jen zvýrazní vaše vlastní řasy. Pokud toužíte právě a jenom po tomhle, je to řasenka pro vás. Navíc se snadno odličuje a je za rozumnou cenu.

3D
Tahle řasenka má štětinky uspořádané do tvaru trojúhelníku. Chová se velmi podobně jako její sestra. Jen mám pocit, že řasy zvýrazní o něco silněji a složení nemá tak voskové.
Jinak jsou si obě dost podobné. 

Shrnutí: Kdybych si měla vybrat, asi bych zvolila variantu 3D.

To je pro tentokrát vše a já se vydávám na lov bezbarvé pečující řasenky, tzv. Kondicionéru na řasy. Všude mají různé gely, ale málokterý je opravdu vyživující a řasám něco „dá“. Navíc pro mě nepřichází v úvahu různé složky na podporu růstu. A protože mám určitý cenový limit, který nechci překročit, nebude to asi snadné. Nu, uvidíme.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.