neděle 2. března 2014

Misshkování

Od otevření pražského obchodu Missha jsem se stačila pomaloučku polehoučku zásobit. Jak jsem s produkty zakoupenými v ČR spokojena?


Natural Cleansing Puff with White Clay
Přírodní konjaková houbička s bílým jílem

Tahle legrácka mě tak zaujala, že jsem si ji musela koupit. Jedná se o houbičkou určenou na mytí obličeje. Jemně masíruje, šetrně odstraňuje odumřelé buňky a omezuje výskyt mikroorganismů na pleti. Je „napuštěná“ 10% bílého jílu, takže pomáhá odstraňovat přebytečný maz z povrchu pleti.
Houbička se doporučuje použít k mytí obličeje jak samostatně, tak s jakýmkoli mycím gelem nebo krémem. Po každém použití je třeba ji důkladně propláchnout, vyždímat a pověsit na místo, kde není příliš suchý vzduch. Pověšením se zabrání efektu smradlavého ručníku ;-) Účinné látky v houbičce vydrží asi 2-3 měsíce pravidelného používání.
Když jsem si ji přinesla domů zabalenou, překvapilo mě, že byla po rozbalení navlhčená. Ale pak jsem si samozřejmě přečetla poučku, že se nesmí nikdy nechat úplně vyschnout. Houbička nijak výrazně nevoní a působí prostě jako mořská houba na mytí. Hned po prvním mytí jsem ovšem poznala rozdíl. Nejdřív jsem si obličej umyla svým obvyklým mycím gelem a pak ještě promasírovala houbičkou a pleť opláchla. Okamžitě jsem měla hladkou důkladně vyčištěnou pleť, která čistotou skoro „vrzala“ :-) Teď už houbičku používám rovnou s mycím gelem – navlhčím houbičku i pleť, na pleť nanesu malé množství mycího gelu a pak pěkně napěním a masíruju houbičkou.
Shrnutí: Po třech týdnech používání ráno i večer musím konstatovat, že i když se mi původně zdála jako zbytečnost, změnila jsem názor. Pleť je čistší a hladší, velmi se omezil výskyt pupínků a černých teček. Příště ze zvědavosti zkusím tu s černým jílem. Ta je určena na aknózní a mastnější pleť.

Super Aqua Perfect Cleansing Tissue
Hydratační odličovací ubrousky

Další z produktů, které mě velmi zaujaly. 40 jemných hydratačních ubrousků, které příjemně voní a pleť okamžitě osvěží. Po dlouhém dni, kdy se dopotácím domů unavená a s ulepeným pocitem na obličeji, jsou tyhle ubrousky požehnáním. Vážně mě překvapilo, jak moc mě osvěžily a jak dobře odlíčily makeup. Pleť zůstala čistá a znatelně hydratovaná. Navíc jsem měla až do rána pleť jakoby hladší a víc provlhčenou.
 
Shrnutí: Zatím jsou to první odličovací ubrousky, které jsem od téhle značky zkoušela a jsem nadšená. Zdají se mi stejně dobré jako moje obvyklé heřmánkové od Yves Rocher z řady Calmille, nebo ještě o ždibíček lepší :-)

Plátýnkové masky
Od své první návštěvy pražského obchodu Missha v pasáži Alfa na Václaváku jsem si stačila udělat slušnou zásobu těchhle masek. Maska s aloe, se zeleným čajem, s tea tree výtažkem, s granátovým jablkem, s kyselinou hyaluronovou, s kolagenem, s kaviárem, s medem....Většina z nich se ani nedočkala focení :-)) Všechny, které jsem až do teď vyzkoušela, mají jedno společné, mou spokojenost. 
Člověk si umyje obličej, dočistí tonizační vodou a pak si na obličej pečlivě rozloží tenhle látkový ksicht. 10-15 minut děsí okolí v poloze a podobě mumie a pak se ze staré vykopávky vyloupne krasavice. No vážně, vyzkoušeno i na mé matce :-p
Po sejmutí masky stačí do pleti vmasírovat vše, co zůstalo na jejím povrchu a po 10-15 minutách nanést svůj obvyklý noční krém.
Každou masku jsem po prvním použití pečlivě složila a uzavřela do igelitového sáčku. Takhle mi vystačila ještě na jedno až dvě další použití. Při posledním použití jsem si zmuchlanou maskou ještě natřela krk, ať si nemyslí, že na něj zapomínám. Protože jsem nechtěla riskovat vyschnutí masky, udělala jsem si z každé jakousi kůru, kdy jsem ji použila dva nebo tři po sobě jdoucí večery. Nicméně, pokud maska přeci jen trošku proschne, je možné ji na obličeji postříkat mlhou minerální vody ve spreji, aby se zbývající účinné látky ještě uvolnily.
Shrnutí: Mám novou zábavu, dělat ze sebe mumii. Protože tahle legrace za to stojí. Po každé masce jsem měla mnohem hladší, hydratovanější a jakoby čistší pleť a po každé z nich se asi na týden výrazně omezil, nebo dokonce vymizel, výskyt aknózních projevů.

Kromě takovýchto „blbostiček“ na péči o pleť jsem se rozhodla zkoušet ještě další produkty, které jsou na našem trhu trošku raritami.
Jako první přišel na řadu:


Magic Eyechange
Tedy Kouzelný roztok na proměnu sypkých očních stínů v tekutou linku.

Pro člověka jako já, který je fanatickým sběratelem minerálních stínů, je to učiněné požehnání. Stačí na čistou vizážistickou paletku nebo klidně jen na hřbet ruky kápnout tuhle vodičku, přidat štěteček obalený práškovými stíny a zamíchat. A okamžitě můžete malovat linku. Je třeba pracovat rychle, protože roztok rychle zasychá. Intenzitu barvy si můžete regulovat tím, jak hustou „kašičku“ si namícháte. 
Linka se mi kreslila dobře, nebyla přerušovaná a hlavně (!) držela. Žádné drolení nebo olupování během dne. Nic ze mě neopadávalo a přitom jsem linku večer snadno odlíčila obyčejným odličovačem.
Shrnutí: Protože mám spoustu tmavých minerálních stínů, které se na denní nošení moc nehodí, je tahle magická lahvička přesně to, co jsem potřebovala. Takže už nějakou dobu míchám jako divá a věčně jsem různě zlinkovaná :-)

The Style Mono Touch Shadow (Cream)
Pudrovo-krémové oční mono stíny

Tyhle stíny jsem koupila pro maminku, která takovéhle odstíny používá k rozjasnění vnitřních koutků a doprostřed horního víčka. Na fotce je krásně vidět, jak jsem je rozmázla :-)
Jsou opravdu krémové, ale na víčku se neusazují do záhybů tolik, jako klasické mastné stíny.
Shrnutí: Tahle barvička baletních střevíčků obsahuje hojné množství stříbřitých třpytek, takže se hodí spíš na večerní líčení. Několikrát jsem maminku potkala s líčením á la víla Zvonilka – třpytivý prášek všude :-)) Takže opatrně.
P.S. I když by se to podle fotky mohlo zdát, žádné míchání s kouzelným roztokem nepotřebují, krémové jsou tak akorát ;-)

To by bylo pro začátek všechno. Recenze dvou Mišáckých řasenek bude součástí řasenkového blogu, který chystám.


1 komentář:

  1. Podobnú konjac hubku mám objednanú, tak sa neviem dočkať kedy konečne dorazí, chcem ju už vyskúšať na vlastnej koži :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.