úterý 11. března 2014

Pohled zpět pro ortodoxní Lusháky

Pro ty, kteří během celého roku vyměňují a shání limitované výrobky Lush nehledě na roční období, je tu ještě ohlédnutí za zimní kolekcí. 

Melting Snowman
Tohohle rozbředlého panáčka už jsem měla, když světlo světa spatřil poprvé, tehdy ještě se zázvorovým nosem. Loni mě odradila jeho inovace v podobě poněkud kafrového „zápachu“. Ale letos jsem neodolala, protože byl příliš roztomilý. Svou roli hrála taky jeho mrkvičenka, která byla vyrobena z velikonoční bublinkové mrkve. 
Sněhuláček se rozpouštěl pomaloučku polehoučku a než to měl za sebou, byla jsem totálně zfetovaná. Skořice, hřebíček, pomeranč, limeta a k tomu kakaové a bambucké máslo a čokoládové knoflíky...učiněná vánoční pochoutka. Pořádně mě v lednovém mrazu rozehřála, až se mi z vany nechtělo. Tělo jsem měla promazané a provoněné jako z nějakých orientálních lázní. A koupelna voněla ještě dva dny. 

Shrnutí: Pořádná dávka orientálních koření, takže pozor. Pokud je u vás doma někdo nemusí, mohli byste dopadnout jako já („Co to tady smrdí? To je jak mast na beďary“).

(Vysvětlení: kdysi jsem měla hřebíčkovou mastičku na akné od Shahnaz Husain).

Star light Star bright
Když jsem ucítila tu vůni, prostě jsem tuhle rozpustilou hvězdu musela mít. Nehledě na to, že mi třpytky v koupeli většinou dost vadí. Ta vůně mi totiž připomíná anglické bonbony Sherbet Lemons, neboli špatně přeložené heslo do Brumbálovy pracovny (nikoli citronová zmrzlina, ale právě tyhle cucavky). 
Nedívala jsem se na složení, ale tu vůni mívá většinou na svědomí aroma olejíku Litsea Cubeba.
Pro první koupel jsem uloupla jen dva cípy téhle stříbrné hvězdičky a dobře jsem udělala. Dlouho trvalo, než se v koupeli rozpustily a voda byla mastná až až. Stačilo by mi i méně.
Koupel mě tedy náležitě promazala a zfetovala mojí oblíbenou vůní. Ale třpytky byly opravdu všude. Na svých černých nehtech jsem najednou měla stříbrné rojení, vanu jsem vyplachovala několik minut a už několik dní mám třpytky na ručníku, na županu, na ložním prádle, na oblečení...prostě všude. To je holt následek toho, že jsem z vany vylezla jako opravdová hvězda :-)) Vypadala jsem trošku jako ti stříbrní tanečníci v alobalu ze slavnostní zakončení olympiády :-))
Shrnutí: Ten stříbrný sajrajt bych si odpustila. Přeci jen Ace Frehley není můj oblíbený kytarista. Ale ta vůně!


Zlaté Fun
Musela jsem ho mít kvůli té nádherné vůni. Třpyt jsem opět byla ochotna vydržet. Těšila jsem se na vanu plnou nádherně vanilkové pěny. Ale ouha. Pěny bylo nezvykle málo a rychle splaskla. 
Na vlasy si s těmihle barevnými modelínami netroufám, protože mám poslední dobou dost rozdivočenou vlasovou pokožku. A do sprchy radši taky ne. Už se vidím, jak honím kousíček modelíny po vaně a snažím se zabránit jeho uprchnutí do výlevky :-))
Z vanilkové koupele jsem vylezla docela vysušená a zklamaná z toho, že vůně ani pěna moc dlouho nevydržely.
Shrnutí: No dobře, tak jsem to aspoň zkusila.

Luxury Lush Pud
Jedná se o tradiční koupelovou bombu Twilight, ovšem ve vánočním podání. Miluju levanduli a Twilight jsem dosud nezkoušela (ostuda, já vím). Takže jsem si tenhle zvláštně kropenatý pudink musela přihodit do košíku taky. 
Ve vaně rozpoutal psychedelický tanec pastelových skvrn. Trochu to připomínalo obraz nějakého šíleného malíře. Nakonec se vana proměnila v temně fialovou koupel, ve které jsem si připadala jako pořádně ospalá upírka. Levandule dělá svoje.
Shrnutí: Oproti sprchové gelu Twilight, se kterým jsem už měla tu čest, se mi zdála vůně balistiku méně nasládlá a trochu těžší. Z vany jsem se vypotácela docela omámená a přesunula se rovnou pod deku. Tuhle bombu by měli přejmenovat na Sněhurku, spala jsem po ní jako po kouzelném jablku.



 Tak a teď už se těším na jarní vonění :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.