středa 30. října 2013

Nejnovější lakovací pokusy

Opět přicházím s výsledky svých pokusů s laky na nehty. Mám to stejné jako u rtěnek, více méně nakupuju stále dokola podobné odstíny. Prostě si nemůžu pomoct. A černá už asi navždycky zůstane mou lakovou stálicí.

Tentokrát jsem sáhla po černé v podání Maybelline z řady Colorama odstín č. 23. Zatímco modrý lak u mě naprosto propadl svou řídkou konzistencí a slabou kryvostí, tenhle čerňásek je něco úplně jiného. Krycí je dostatečně, se dvěma vrstvami vytvořil skvělou čerň s jemným leskem. Výdrž měl také velmi dobrou, 6 dní bez ztráty barvičky :-) Teprve potom se začal lehce ošoupávat na hranách nehtu. 
Shrnutí: Co odstín, to jiná kvalita. Nevím, jak to bude dál. Slyšela jsem, že tenhle černý v lahvičce brzy houstne. Nu, uvidím.

Druhou sázkou na černou byl mini lak od Bourjois z výroční řady 150 ans odstín Coup de Théatre
V lahvičce je to černá se spoustou hematitově stříbrných třpytek, kterých je tolik, že lak působí skoro jako metalický. Právě tahle nádhera mě nalákala. Jenže bohužel zůstala pouze v lahvičce. Na nehtech se sem tam objeví pár jemných třpytek, ale většina je utopená v laku. Možná za to může taky dost hutná konzistence. Díky ní je lak hodně krycí, ale po dvou vrstvách moje nehty vypadaly, jako bych si na ně napatlala těch vrstev asi pět :-( Tenhle vzhled nemám ráda. Spíš než nehty mi tyhle hutné nánosy připomínají zrohovatělé ostny nějakého dinosaura. Kdybych to měl přirovnat k něčemu z dnešní doby, byly by to špatně provedené tlusté gelové nehty :-/
Navzdory své kryvosti nevydržel lak zase tak dlouho. Čtvrtý den se na hranách objevila bílá barva nehtu.
Shrnutí: Jsem ráda, že jsem ho nekoupila za plnou cenu. Tohle zklamání mě dost mrzí.

A do třetice ještě jeden černý Petr. Prasklinkový lak od essence Nail Art Cracking Top Coat.
Můj práskač od BarryM si dovolil po dvou letech odejít do věčných lakovišť, tak jsem zkusila tuhle náhradu. Naprosto mě dostalo, že místo prasklinek vytváří spíš nitky. Na nehtu vypadají jako tahy inkoustovým perem, trošku jako z komiksu. K dosažení prasklinek jsem musela nanést mnohem větší množství laku.
Shrnutí: Ještě nevím, jestli se mi ten nitkový efekt líbí nebo ne, ale dám mu šanci :-)

Aby ta moje realita nebyla pořád tak černá, sáhla jsem po něčem světlejším – podzimní šeď od Marionnaud odstín 19 Graphite
Bouřkově šedá se stříbrnou metalízou se mi v lahvičce líbila. Na nehtech byla metalíza trochu stydlivější, nebyla tak moc vidět, ale na umělém světle házela jemné fialové odlesky. Není to stříbrná, na nehtech je to opravdu čitá šedá. Lak se dobře nanášel, kryl ve dvou vrstvách dobře. Vydržel taky dost, vlastně jsem to ani nečekala.
Shrnutí: Pořád nemůžu přijít šedé na chuť, připadá mi taková ušpiněná a tak se asi vrátím ke stříbrné nebo ocelově metalickým odstínům. Ale když odhlédnu od osobních preferencí, není tenhle lak vůbec špatný ;-)

Tak a nakonec silně netypický barevný šok. Asi je jasné, že tenhle lak jsem si nekoupila, ale dostala (k nákupu). Lak 5 Day Shine Sephora odstín Green tea time. Lepší už tam neměli :-)) Ale řekla jsem si, že když už ho mám, že ho tedy zkusím. 
Dobře se nanášel, byl velmi krycí, leč hned při první nátěru nastalo zklamání. Ta stříbřitá metalíza, která je v lahvičce, na nehtech naprosto zmizela. Nehty byly téměř matné, takové „jogurtové“ a po dvou vrstvách začaly moje nehty vypadat jako plastové nástavce. Fuj.
Já vím, že to bylo v létě moderní, ale mně se tenhle plastový vzhled nelíbí. Chvílemi jsem si ohmatávala obličej, jestli mi netuhne do slabomyslného Barbie úsměvu :-)) Moje okolí tenhle lak naprosto odepsalo. První byl šok: co to máš na sobě? A následovalo: fůůůj, to ti vůbec nesedí. Vypadá to tak nějak divně.
No, vypadá, no :-(

Někomu se tahle plastová máta líbí a budiž mu přáno. Já jsem to s ní vydržela přesně dva dny. Pak jsem na to aspoň hodila černý prasklinkový lak.
Shrnutí: Už třetí den ráno se ošoupaly hrany nehtů, což mě moc nepotěšilo. Takže si mě nezískal ani odstín ani kvalita :-( Ale dala jsem mu šanci.

Poznámka: Všechny laky jsem zkoušela opět před podkladový lak a na ně jsem aplikovala obvyklý nadlak od Sally Hansen.



 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.