úterý 4. června 2013

U Bobbi Brown v Praze na vlastní kůži



Před nedávnem jsem dostala nabídku na osobní konzultaci v pražské prodejně této značky, která v České Republice reprezentuje proslulou vizážistku a hlavně její produkty.
Bobbi Brown se proslavila svým novým pohledem na líčení a přesvědčením, že každá žena je originál, a tak by se k ní také mělo přistupovat. Letmé nahlédnutí do nabídky její značky člověka přesvědčí, že u Bobbi se nikdo nebude snažit namalovat na váš obličej někoho jiného. Žádné kolotočářské odstíny, žádné cirkusové barvy, povětšinou jsou v nabídce neutrální, přirozené odstíny. A to mě nalákalo.

Uvítaly mě dvě sympatické slečny v typickém černém oblečení a hlavně s civilním líčením. A to už je oproti většině obchodů s kosmetikou změna. Většinou na mě totiž vybafnou slečny a dámy, které na sobě naráz vyzkoušely snad celý sortiment parfumerky. Tady ne :-)

Po uvítání mi bylo zcela samozřejmě nabídnuto pití a židlička u stolku pro vizážisty. A to už jsem byla ve svém živlu. Okukovala jsem štětce a barvičky a nejradši bych vyzkoušela úplně všechno!
Věnovala se mi hlavě manažerka obchodu. Nejprve se vyptala, jak jsem zvyklá se líčit, jaké produkty a barvy používám. (Opět něco, co u nás není moc běžné). Pak jsem si mohla zvolit, jaké produkty chci vyzkoušet. Vybrala pro mě odstíny podle svého mínění, ale rozhodně jsem neměla pocit, že mi někdo něco vnucuje. Když jsem odmítla barvy, které opravdu velmi nemusím, slečna Katka pro mě našla takové, které odpovídají mému vkusu lépe. Pokaždé se znovu zeptala, zda právě tu danou barvičku chci vyzkoušet.

Nanášení jednotlivých produktů probíhalo velmi ohleduplným způsobem, žádné šmatlání po obličeji, se kterým se někdy setkávám. I když vím, že Bobbi ráda nanáší korektor pod oči prstem, musím přiznat, že takový zážitek by mě rozhodně nenadchl. Přeci jen v Americe jsou velice „dotykoví“, na potkání vám padají do náruče a vůbec jsou na neustálé narušování bubliny osobního prostoru zvyklí. Tady ovšem dodržujeme osobní prostor na délku natažené ruky určené k potřesení :-)

Po celou dobu jsem měla pocit, že se skutečně jedná o konzultaci. Slečna Katka se ptala na můj názor a také ho respektovala. Navíc jsem neměla sebemenší pocit, že by mi někdo něco vnucoval, nebo mě nutil do nákupu. Všechno probíhalo v přátelském duchu a přitom slušně a nenuceně.
Nakonec jsem v příjemném krámku Bobbi Brown na Smíchově doslova „prokecala“ hodinu. Na rozloučenou jsem samozřejmě dostala přehled produktů, které jsem zkoušela a které se mi líbily nejvíc. Opět žádné vnucování.

Shrnutí: Dlouho jsem kolem obchodu brousila a ze strany personálu jsem měla pocit nezájmu. Ale nakonec se ukázalo, že to spíš byla ohleduplnost a snaha dát zákaznici čas si všechno prohlédnout. Ovšem na to tady v našich končinách nejsem moc zvyklá, tudíž jsem si připadala tak nějak „neviditelně“. Nakonec se vše vysvětlilo a musím uznat, že přístup slečen z Bobbi Brown mi byl stokrát příjemnější :-)
Jsem ráda, že jsem měla možnost v klidu okouknout a vyzkoušet produkty a najít si mezi nimi své favority. Minimálně gelové linky a oční stíny ze „svatební“ kolekce mi od mé návštěvy vrtají v hlavě.
Někdy jasně slyším, jak z té kartičky na stole poťouchle špitají: “přijď si pro nás“.
No jo, asi neodolám :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.