středa 12. června 2013

Další BB testování

A je to tu, další velké bébéčkové zkoušení.
Vzorky jsem rozdělila do dvou kategorií, korejské a „západní“.
Nejprve se tváří v tvář postavím Korejcům, a to od mé oblíbené značky Skin79. Tady jsou:

Oriental Gold Plus BB Cream SPF 30
Je velmi světlý, má hladkou konzistenci, dobře se mi roztíral. Krycí schopnost má středně vysokou, pleť nezmatňuje, spíš ji trochu rozjasňuje. Vzhledem k tomu, že je určen na zralejší, tedy mdlou, pleť, to dává smysl. A jsme u toho. Krém je určen pro zralejší pleť a stejně jako jeho předchůdce z řady Oriental Gold mě pálí. Zdá se, že nějaká z protivráskových složek mi jasně dává najevo, že na mladší než „zralé“ pleti nemá co dělat :-(
Krém má velmi pronikavou květinovou vůni, která mi natolik vadila, že jsem ho nakonec po několika hodinách musela odlíčit :-(

Snail Nutrition BB Cream SPF 45
Obsahuje jeden z největších hitů v kosmetickém průmyslu, šnečí sliz. Ano, přesně ten sliz, který za sebou zanechává lezoucí hlemýžď. No, tak dobře, no. Já se hned tak něčeho nezaleknu. Konec konců, až mi bude padesát, třeba na sebe budu matlat ty nové krémy s hadím jedem :-))
Krém je překvapivě tekutý, rychle se tedy vstřebává. Sotva jsem ho stačila rozetřít. Na pleti jsem ho téměř necítila, což je pro mě rozhodně plus, protože nesnáším pocit nánosu na obličeji. Odstín krému je opět velmi světlý, možná trošku křídovitý. Ovšem pěkně sjednocuje tón pleti a dobře s ní splyne. Navíc se pleť neleskne. Výsledek se mi líbil, protože krém potlačil moje pihy a červené žilky a celkově mi připadalo, že mám pořád svoji pleť, ale mnohem hezčí :-)
Musím se přiznat, že tohohle šnečka jsem se trošku bála, protože ke mně dolehly zprávy o nepěkném zápachu. Někdo dokonce pach šnečího slizu přirovnával k pachu slizu ženského. Domyslete si sami.
Víte, že můj nosík je velká citlivka, ale ať jsem čuchala, jak chtěla, nic závadného jsem necítila. Tak buď firma produkt rychle vylepšila, nebo si dámy z představy toho slizu vytvořily čichovou halucinaci :-))

The Premier Gold BB Cream SPF 40
Opět výrazně světlounký krém, dobře se roztírá, ovšem překvapivě silně kryje. Bohužel až tak, že se mi hned usadil v pórech a linkách na pleti a zdůraznil její hrubší strukturu. Hned se mi vybavila taková ta pasta, co na sebe roztírají Gejši. Výsledek mi připomíná klasický makeup, který na sobě nesnesu :-( Pleť měla opravdu daleko do přirozenosti. Navíc se opět projevil protivráskový účinek, takže mě obličej mírně štípal.
Původně jsem si myslela, že půjde o vylepšenou verzi mého stále oblíbeného VIP Gold, ale chyba lávky. Výsledek je velmi odlišný. Silná kryvost, pocit masky, pálení....
A navíc, pokud měl zapáchat šnek, tak vážně nevím, co korejští přátelé dávají do tohoto. Protože to je teprve puch. Nejvíc ze všeho mi připomíná rozkládající se olihně :-/ Br.
Šel dolů rychleji než Oriental Gold, protože z toho pálení na mě šla migréna :-/

A teď se podíváme na kluky zápaďáky:

Vichy Ideália BB Cream SPF 25
Musím říct, že ve mně díky výrobci budil docela důvěru. Ze začátku to i šlo. Krém je velmi lehký, vůně je nevtíravá, taková jakoby čistá. Žádné kytí :-p Bohužel jsem zjistila, že zasychá tak rychle, že ho téměř nestíhám rozetřít. Navíc se při pokusu o vrstvení silně drolil. Jinými slovy, jakmile bleskově zaschne jedna vrstvička, ta druhá po ní drhne a žmolkuje. To, co se mi přece jen podařilo rozetřít, se usadilo v pórech a u kořínků jemňounkých chloupečků na pleti. Tudíž jsem okamžitě měla módní bílý puntík. Jenže na obličeji :-(
Když odhlédnu od potíží s roztíráním, byla pleť jenom mírně tónovaná s lehce opáleným nádechem. Krém nekryje a nezmatňuje. 

Nivea BB Cream 5 v 1 – světlý
Vhledem ke značce jsem čekala něco příjemného. Bohužel očekávání zůstala nenaplněna. Krém voní typicky „niveově“, tedy celkem příjemně. Jenže! Je oranžový, a to dost. Navíc se špatně roztírá, lépe řečeno, než ho člověk stačí rozetřít, vcucne se a zbydou po něm oranžové mapy. Bohužel zdůraznil sušší místa na pleti a po bleskovém zaschnutí se z těchto partií drolil. Krém vůbec nesjednocuje tón pleti, o nějaké krycí schopnosti nemůžu být ani řeč. Zůstala mi oranžová kůže s mapou Marsu :-(
Pro mě je to jen obarvený krém, který ani nehydratuje a hodil by se možná tak někomu s mastnou ale bezchybnou pletí...



Shrnutí: Všechny krémy jsem opět nanášela na čistou pleť ošetřenou pouze denním krémem (asi hodinu před tím). Roztírala jsem prsty, protože každý má jinou konzistenci a některé by asi štětcem ani nešly.
Mám hrubší, smíšenou pleť, která je lehce citlivá a velmi bledá s pihami.
Po těchto pokusech zůstávám i nadále u svého osvědčeného VIP Gold od Skin79 :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.