čtvrtek 27. června 2013

Sleva na slevu

Takhle to dopadne, když se chci odměnit za návštěvu zubaře a oslavit, že mě to nic nestálo. Rozšoupnu se v drogerce. Aneb Rossman má slevu 25% na Maybelline, navíc 1+1 na její řadu Colorama a ještě navíc mě v kapse pálil kuponek na slevu 10% na celý nákup. No a protože ty dvě věcičky od NYC byly ve slevě taky...Ale co, novou řadu rtěnek jsem prostě vyzkoušet "musela" a na ten mozaikový pudr koukám už snad rok.
Ale dodržela jsem své pravidlo, že za plnou cenu nekupuju ;-p

(To ledové kapůčo a listový šnek s krémem u Costy raději zamlčím).


2 komentáře:

  1. Docela by mě zajímala recenze na tu rtěnku od NYC i na ten mozaikový pudr ;-).
    Tvůj blog mám moc ráda, jen tak dál :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Bude, bude, právě usilovně zkouším ;-)
    Děkuji za milá slova.

    OdpovědětVymazat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.