neděle 30. června 2013

Nařasená reinkarnace

Dnes se podíváme na dvě řasenky, které jsem se po jarní řasové katastrofě odhodlala vyzkoušet.

O jakou katastrofu že se jedná? Nejprve mi polovina řas vypadala následkem používání růstové řasenky od Astoru a zkázu pak ještě dokonal dvousložkový odličovač značky Green Line. Teď se budu držet svého osvědčeného odličovače. Řasy se už na nějakých 75% reinkarnovaly díky šetrné péči a aplikaci ricinového oleje od Melvity. Tak pevně doufám, že těch kalamit už bylo dost. Protože i když se to může zdát jako prkotina, já svoje řasy mám ráda, protože když na ně nic neútočí, jsou husté a dlouhé.

Tak a teď k těm řasenkám. Sáhla jsem po drogerkových značkách.

Projevila jsem asi nebývalou odvahu, když jsem opět sáhla po Astorce. Ale ve složení už žádné hnojivo na řasy nebylo, tak jsem usoudila, že by to mohlo být bezpečné. A bylo :-)

Lookout Mascara od značky Astor není na našem trhu už žádnou novinkou. Zvolila jsem ji kvůli pichlavému kartáčku, který se mi zdál tak akorát štíhlý a dlouhý. Řasenka slibuje, že řasy rozvine do působivého vějíře a opticky otevře oko. A docela se jí to daří.
Ostny aplikátoru jsou poměrně krátké a na špičce se ještě zkracují, až jsou nejkratší na celém světě :-)) Na jedné straně má tahle řasenka jednu řadu ostnů výrazně delších, takže zepředu vypadá trošku jako hlavička s římanem :-))

Nanáší se příjemně, díky římanovi se dostanu až ke kořínkům. Je intenzivně černá. Jediným nedostatkem je, že při nanášení vytváří barva jakési shluky, takže je třeba řasy okamžitě pročesat, aby se rovnoměrně rozprostřela. Ovšem vzhledem k tomu, že řasenka už není novinkou a sedí v regále už asi pěkných pár týdnů, je docela dobře možné, že za tu dobu mohla trošku vyschnout. To je opět příležitost vyjádřit pohoršení nad tím, že se u nás řasenky prodávají otevřené, takže se do nich v obchodě může vrtat kdekdo. Navíc si nebudu dělat iluze, že oblíbený porevoluční trik prodejců s pleťovým mlékem už vymřel. (Abyste nemuseli vysychající řasenku stáhnout z prodeje, šoupnete do ní trošku pleťového mléka a je jako nová, že?) Třikrát fuj.
Nechápu, proč se v Americe mohou řasenky prodávat zaplombované s kartáčkem odděleně zabaleným a tady to „nejde“. Za prvé vám řasenka na krámě nevyschne, za druhé se v ní nikdo nematlá a za třetí hned vidíte, jak vypadá kartáček.

No nic, konec odbočky ;-)
Až na tuto nepříjemnost se mi tahle Astorka dost líbí. Nedělá mi pod očima šedé kruhy, neopadává a snadno se odličuje. Řasy jsou skutečně pěkně rozvinuté do vějířku a rovnoměrně potažené barvou až ke konečkům. Škoda, že nemám šanci ji vyzkoušet úplně „čerstvou“, možná bych byla ještě nadšenější.

Shrnutí: Pro mě příjemné překvapení. Nosím ji teď nejčastěji.


Druhá řasenka se hned po svém vstupu na trh stala takovou malou legendou.
Maybelline The Rocket z řady Volum' Express

U téhle řasenky mě dlouho odrazoval megalomanský kartáček ve tvaru patrony do pušky. Tedy samotný kartáček má kraťounké bodlinky, ale ta štangle, na které bodlinky jsou, je gigantická. Obávala jsem se, abych si s ní nevydloubla oko :-)) Vlastně mi není jasné, za jakým účelem je ta násada od smetáku tak obrovská. Podle mě to funkčnosti spíš škodí, ale prosím...
Řasenka jako taková je inkoustově černočerná, řasy pročeše a na každou nanese přiměřené množství tuše. Malinké bodlinky skutečně zachytí i sebemenší řasu. (Vyzkoušeno na mých dorůstajících mrňousech). Řasy proto působí hustě. Prodloužení ale trochu utrpí. Asi jako u všech volumizačních řasenek. Slibuje, že nebude žmolkovat a je to skutečně tak. Nemusela jsem rozčesávat žádné cucky.
Bohužel se hrozně špatně odličuje. Jak se vyjádřilo několik mých zahraničních známých: její odličování je jako osina v zadku.
Proto mě dost překvapuje, že mi pod očima vytváří šedé šmouhy, takže vypadám jako po flámu. O.K., na dlouhé spodní řasy asi není určena.

Shrnutí: Pokud máte dostatek délky a málo objemu a nechybí vám trpělivost, abyste se s touhle štanglí naučily zacházet, je to prima objemová řasenka. Jen na to odličování nestačí i kdejaký olejový odličovač. Dokonce i po zásahu čistým ricinovým olejem, se ta potvora nepustila :-/
Navíc silně chemicky zapáchá, podobně jako její předchůdkyně ze stejné řady. Já osobně už si ji znovu nepořídím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.