neděle 21. dubna 2013

Jaro paní Lushákové



Pomalu končí mé každoroční syslení novinek a limitek, jehož poslední částí je vždycky limitovaná řada produktů ke dni matek a velikonocům. Letos jsem se trochu krotila, ale zajíc i tak přinesl pěknou nadílku.



The Bright Side

Sluníčková varianta tradičního Comforteru. Tohle oranžovo-žluté slunce ale voní citrusově, prim hrají mandarinky a doplňuje je bergamot. 

Dokonce někde vzadu cítím i hořkost pomerančové kůry. Vystačil mi na 5 koupelí, protože jinak bych se v té lavině pěny, možná i ztratila a museli by mě hledat sondou :-))

Vůně je to opravdu povzbuzující a výrazně mi zvedla náladu v pošmourném dni. To se ještě zdálo, že jaro letos vůbec nepřijde.



Shrnutí: Uvítala bych, kdyby vůně vydržela i na kůži, ale i tak se mi tahle psychedelická spirála líbí.


 



Henata

Vypasená žlutá slepice skrývala mýdlové konfety a malá šumáková vejce. Myslela jsem si, že bude dutá a tak jsem se ji pokusila rozklepnout jako vejce. 

Ale chyba lávky, tahle slípka je pěkně vykrmená i zevnitř a pestrá tajemství jsou schovaná přímo v jejím naducaném břiše. Výsledkem bylo, že jsem seděla v koupelně na podlaze a milou slepicí zuřivě mlátila o zem. No, nakonec se mi nějak podařilo ji usmrtit a rozmlátit na tři kusy. Ovšem žlutý prášek byl všude kolem. No jo, já vím, asi mi to jaro vlezlo na mozek.

Slepice je balistik, tedy šumák koupelový a voní mi jako citronové lipo – tedy nostalgicky příjemně. Mandarinky a bergamot opět hrají prim.

Shrnutí: Docela mě bavilo honit po vaně modrá pidi vejce, mýdlové kousíčky a sem tam nějaký ten kvítek. Ale hlavně, ta vůně mě provázela ještě ráno. Protože se v koupelně usadila a k mé radosti se jí pryč vůbec nechtělo :-)



The Enchanter

Původně čarodějnická bomba, která ale v nabídce zůstala i po Helloweenu. Na tu jsem se hodně těšila.

V jeho vůni se zajímavě mísí svěžest citrusů a tajemno kadidlovníku a mě tedy skutečně okouzlila. Navíc má tenhle pruhovaný šprýmař pořádný smysl pro humor. Ve vaně řádí jako blázen, vrtí se a točí všemi směry a na hladině vytváří oranžovo-fialovo-červené spirály, až z toho jde člověku hlava kolem. Vážně mě ta koupel bavila. Vůně přetrvala v koupelně ještě do druhého dne.

Shrnutí: Bohužel přetrvala i červená barva na mé kůži a rudý kruh na vaně. Ano, tenhle humorista barví, a to pořádně. Zuřivě jsem se snažila vydrhnout červený pruh na ramenou a zádech, který naznačoval, kam až jsem byla ponořená. Pustil se až po druhém sprchování. A vanu jsem drhla asi 30 minut kartáčem a pískem, až mě z toho chytil hexenšus – takže skutečně čarodějný zážitek :-/



Buffy

S touhle dámou už jsem jednou měla tu čest. Pamatuju si, že mě tehdy okouzlila bylinná vůně a samozřejmě výsledek. 

Masážní kostka plná pečujících másel (kakaové a bambucké...) a brusných částeček (mleté mandle a rýže) sice potřebuje trochu drsnější přístup, ale stojí to za to. Aspoň pro mě. Pečlivě ve sprše masíruju problematické partie své postavičky 2-3x týdně a je to vidět. Kůže je hladší, kancelářská vyrážka je pryč (aneb kdo sedává dlouhé hodiny na kancelářské židli, asi ví) a celkově se zlepšil tonus daných partií.

Shrnutí: Kdyby to nebyl takový útok na mou peněženku, budu mít Buffynu v koupelně trvale.





Honey Bee

Na tuhle balistiku jsem si dělala zuby už dávno. Ta neodolatelná medová vůně mě, coby milovníka medvídka Pů, nenechávala chladnou.

Ale řada na ni přišla až teď. Tolik jsem se těšila...a asi proto se dostavilo zklamání. Ve vaně se vůně změnila a já najednou necítila med ale trochu citronu a to bylo tak nějak vše. Navíc se voda zbarvila do poněkud nepěkného zeleno-žlutého odstínu, který připomínal jen samé nemilé věci.

Ovšem na druhou stranu musím konstatovat, že tenhle šumák mi dost promáznul pleť. Nekonal se typický vysušený pocit a nános sody na povrchu kůže. Naopak se voda díky bahínku rhassoul a výtažku z aloe vera proměnila ve výživnou lázeň.

Shrnutí: Ještě vychytat tu barvu a přidat víc medu a bude to fajn. Jen ten žlutý kruh na bílé vaně bych si tedy odpustila :-(




 Tak a pokračování někdy příště, ve voňavé krabici ještě něco zbývá ;-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.