čtvrtek 28. března 2013

Nařasené pokusy

Už zase se mi sešlo několik řasenek, a tak jsem se pustila do zkoušení. A jak to dopadlo?


Oriflame Fat Lash Black Out Mascara z řady Very Me

Tuhle řasenku jsem si pořídila spíš tak nějak do počtu. V Oriflame mi ji nabídli asi za padesát korun, tak jsem si řekla, proč ne :-)
S regulérní verzí řasenky Fat Lash nemám dobrou zkušenost, řasy mi sčesala do čtyř omatlaných a mokrých pramenů a vypadala jsem jako parodie na mořskou ženu :-/ A přesto jsem to riskla s touhle její novější sestřičkou.

Řasenka má trochu jiný, lepší kartáček. Ze všech stran má kombinaci kratších a delších ostnů, na hrotu jsou ještě navíc další. Vzhledem k povaze kartáčku je konzistence tuše tekutější, ale už si po nalíčení nepřipadám jako zmoklá slepice. Je to opravdu výrazná čerň. Řasenka se ukázala jako překvapivě dobrá. Všechny řasy mi pěkně rozčeše a pokryje rovnoměrnou vrstvou tuše, kterou můžu hladce protáhnout až ke konečkům řas. Tenhle kartáček rozhodně není zhušťovací, tedy neobaluje řasy silnou vrstvou tuše. Což jde sice proti slibu v názvu řasenky, ale to je mi šumák, protože já mám stejně raději řasenky pročesávací a prodlužovací.
Nosím ji, pokud chci řasy hodně protáhnout a načernit, třeba k silné černé lince na horním víčku nebo ke gotickému líčení.


 

Shrnutí: Není to volumizační řasenka, ale v tomhle případě mi na nějakém tom slovíčku v názvu nesejde. Pro mě je to prostě dobrá řasenka, která pro mé řasy udělá to, co si přeju :-)

Benefit They're Real
Vím, že jsem tu už o ní psala. Ale tehdy se jednalo pouze o mini balení. Od té doby jsem si už výhodně pořídila plnou velikost. Zakoupila jsem ji v parfumerii Sephora v akci.
Kartáček je stejný jako u miniverze, samozřejmě. Takže ho nebudu zdlouhavě popisovat. Ostny do všech směrů a na špičce malý ježeček. Je to pořád jedna z nejlepších řasenek, které jsem pro sebe zkoušela. Jen se mi jaksi podařilo natrefit na poněkud vyschlejší kousek. Což je mrzuté.
Nevím, proč se u nás řasenky prodávají jen tak a ne obalené neprodyšnou fólií jako na západě nebo se zaplombovanou patronou a kartáčkem vedle jako v USA.

Shrnutí: Příště si ji asi objednám ze zahraničí, protože tohle losování v regále za účelem nalezení nejméně vysušeného obsahu už mě nebaví. A stává se mi to jak v drogeriích tak v parfumerkách :-((

Make Up Forever Smoky Lash mascara odstín Extra Black

Jedná se o vzorek z beauty boxu. Kartáček má klasický tvar, ale místo spirálky ze štětinek ho tvoří jednotlivá vlákna připomínající silon. Jsou hustě rozmístěná a silná. To mě původně odradilo od nákupu plné velikosti. Tenhle typ kartáčku mi totiž moc nesedí.
Řasenka má příjemnou konzistenci, ani vysušená, ani rozteklá a opravdu černočernou barvu. Kartáček řasy pokryje výraznou vrstvou a řasenka jako taková by se dala označit jako zhušťující. Jenže má i typický nešvar tohoto typu řasenek, řasy nepotáhne až do špiček a ty pak působí sice hustší ale bohužel taky kratší. A to o dost.
Já osobně jsem měla pocit příliš velkého nánosu tuže a rozhodně se mi nelíbilo optické zkrácení řas. Takže pro mě to není vhodný typ řasenky.

Shrnutí: Dobře, že jsem dala na první dojem a nekoupila si plnou velikost. Jen bych na sebe byla naštvaná :-(

Astor Stimulong
Tahle řasenka se mi vloudila do sbírky spíš náhodou. Dostala jsem ji v nějaké akci.
Kdybych jen tušila, jak to dopadne...
Ale říkala jsem si, řasenka podporující růst a navíc dlouhý ostnatý kartáček? Proč ne, zkusíme. Že jsem se neplácla přes tlapky :-/
Řasenka se nejdřív tvářila neškodně. Kartáček řasy pročesal a výrazně černou tuš protáhl až nakonec. Řasy sice působily trochu řidším dojmem, ale to se u prodlužovacích řasenek děje běžně.
Tuš měla podivný chemický pach, ale říkala jsem si, že to bude to růstové složený. Haha. Složení to asi bylo.
Začala jsem řasenku běžně používat, protože mi zrovna v tu dobu došla má oblíbená. Tak jsem ji měla jako takovou nouzovku.
Pak jsem začala každé ráno nacházet na tváři dvě tři řasy. Přes den mi sem tam nějaká uvízla na „brejli“. A mně to pořád nedocházelo.
Pozdě jsem si uvědomila, že je něco špatně. Ale to už uběhly tři týdny a řas jsem měla polovičku.
Řasenka byla určena jako jasný viník a okamžitě letěla do koše. Od té doby řasy přestaly vypadávat, ale bohužel dorůstají dodnes.
Shrnutí: Momentálně už nějakou dobu vypadám jako s nalepenými řasami, jedna řada kratších dorůstajících a jedna řada dlouhých původních. Tolik k řasenkám podporujícím růst řas. Třikrát fuj a chraň mě bohyně všech vizážistek, abych ještě někdy na takové sliby naletěla :-/





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.