čtvrtek 21. března 2013

MrakopLush

The Olive Branch
Tuhle stálici bych nepoznala nebýt toho, že jsem ji našla v jednom dárečku.
A byla by to náramná škoda. Kombinace olivového oleje, mandarinkové šťávy a nálevu z listů vinné révy – to mi znělo náramně divoce. Nevěděla jsem, co si o tom myslet. Dokud jsem nepřivoněla. A byla to láska na první ňufnutí.
Ta vůně mi připomíná všechno, co mám ráda na italské přírodě – sladké citrusy, olivy a... Chtělo by se říct víno, jenže já jaksi nepiju. Tak místo toho řeknu med. Ano, já vím, že tam oficiálně není, ale já ho tam prostě cítí a basta. Cítím tam olivy, klementinky a akáciový med. Divočina, vždyť říkám ;-)

Sprcháček je třeba před použitím protřepat (nemíchat), aby se spojil olej s ostatními složkami. Ve flaštičce se stane kouzlo a obsah je náhle mléčně bílý. A sprcháč pění a voní a nevysušuje a já jsem se zamilovala. No! A to je u mě ve spojitosti s Lushem co říct.
V uplynulých chladných měsících byla u mě v koupelně tahle olivová ratolest pěkně v permanenci. A navíc jsem mohla trochu flákat mazání po sprše :-p

Olivka se prý dá použít i na vlasy, ale vzhledem k obsahu oleje spíš na sušší typ. Živě jsem si představila, jak budou moje normální vlasy překrmené, zplihlé a zatížené. Přiznám se, nevyzkoušela jsem. Ale údajně je to skvělá věc na drátovité vlasy. Ráda věřím.

Shrnutí: To bude zas peněz... :-D




Ponche

Šílená kombinace citrusů a alkoholu inspirovaná mexickým punčem. No to musím jasně mít!
Čuchám a cítím: pomeranče, skořice a ...chlast! Podle popisku tequila. Nevím, ale pekelně to protáhne nozdry :-))
Po první sprše jsem zralá na večírek, a to jsem nic nepila.
Tenhle sprcháč tak povzbuzuje, že jsem ze začátku byla trochu 'vybzíkaná', jak říká moje známá z Olomouce. Já říkám, šla mi hlava kolem.
Aspoň, že z téhle sprchy není opice ;-p

Nakonec se mi tenhle sprcháč zalíbil. Mnohem víc, než jiný opilý panáček, Jilted Elf. Tenhle je tak nějak veselejší.

Shrnutí: Když večer přitáhnu utahaná, natáhnu si ve sprše Pončo, Ponche :-D

Twilight
Věříte, že jsem až dosud tenhle legendární zázrak neznala? A to ani v jeho šumákovém provedení.
Po prvním přivonění jsem neodolala. Miluju totiž levanduli. Jenže tohle je síla.
Lush smíchal levanduli se silicí Ylang ylang, což mě nejprve poněkud otrávilo. Píčuli, jiláng a věčnou ambru společně s jasmínem n-e-s-n-á-š-í-m. Jenže! Tahleta směska má něco do sebe.
Vůně je výrazně omamná, neboli oblbující a po první sprše mě přepadl lehký záchvat narkolepsie. No koupat se v tom nebudu. Nerada bych zemřela potupnou smrtí utonutím v levandulových bublinách...ch...chrrr..chrr

Shrnutí: Vážně uspávanka. Tak až mi stress bude prýštit ušima, dám si tuhle sprchu a spokojeně se domotám pod duchnu. Dobrou....


The North Pole
Vánoční mýdlo, které mě nalákalo na kombinaci čokolády a mentolu. Představovala jsem si něco jako After Eights čokoládičky. 
No, tak takové bájo to zase není. Růžová část voní jako mléčná čokoláda od Orionky (tedy nic moc) a bílá jako tictacy. Mýdlo myje. To je asi tak vše. Vůně mi voní jen na mycí houbě a pak už nic :-(

Shrnutí: Škoda, těšila jsem se, že mi vydrží na kůži a provoní koupelnu :-((

Lemony Flutter

Máslíčko na nehtovou kůžičku mě nikdy nijak nelákalo. Prostě mě ta idea nezaujala. Pak se ke mně ovšem zatoulalo v jednom z beauty boxů. 
Nejdřív jsem byla trošku naštvaná, toužila jsem po Each Peach, které dlouhodobě žeru (tedy skoro). Ale nakonec jsem si řekla, že když se mi začaly ze suchého zimního vzduchu loupat a lámat nehty, třeba to k něčem bude. A bylo. Tedy je.
Za prvé ta vůůůně. Oh, bonbonky sherbet lemons z Harryho Pottera...
A tak jsem začala pěkně u televize pravidelně mazat. Ta vůně samotná mě k tomu vždycky přiměla.
A najednou koukám, nehty se zlepšují. Už žádné štípání a anarchie, pěkně drží.
A aby ne, když to obsahuje všechna možná máslíčka a olejíky.
Vůně se na kůži sice usadí a pak už zdaleka není tak citronová, ale co, hlavně, že to funguje.

Shrnutí: Zase jednou jsem úplnou náhodou objevila prima věc :-)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.