sobota 3. ledna 2015

BLushená nadílka

Můj skřítek Lašáček mi každoročně po vánocích nosí štěpánskou koledu. Neboli na každý boxovací den (boxing day) má pro mě připravenou dodatečnou vánoční nadílku.
I letos to bylo bohaté nadělení.

Ze všeho nejdřív jsem se zásobila koupelovými šumáky a tuhými pěnami. Většinou se soustředím na vánoční a halloweenské limitky, které v lednu zmizí a je po nich.



 Letos jsem se nechala okouzlit čarodějem (Wizard) a jeho omamnou vůní mandarinek, jalovčinek a fenyklu. Dál si mě získal ježour (Christmas Hedgehog) se svým roztomilým čumáčkem a jeho mazlivá máslíčka (kakaové a bambucké. Pak jsem se nechala zlákat cesmínou ve stříbře (Holly Go Lightly) a její svařákovou vůní. Až z těch opilých bublinek vylezu, třeba budu mít kukadla jako Audrey. Pobavil mě Santa na útěku (Dashing Santa) a jeho vůně mandarinek, bergamotu a neroli. A nakonec jsem konečně sáhla po Karmě, která slibuje kořeněné zahřátí. Tak jsem zvědavá.

Pak přišla na řadu mýdlová nálož. A že jsem to trochu přehnala, je vidět.
 Yog Nog, které mi připomíná Bombardino s kakaem. sobí rockerské Reindeer Rock s vůní černého rybízu a brusinek jako Comforter. Figs and Leaves mě v koupelně zakryje aspoň tím fíkovým listem. Slečna Miranda mě v létě osvěží vůní kiwi a bergamotu, stejně tak velkolepé Magnificent s citronem, mandarinkou a neroli. A nakonec se ovesná kaše s petrželkou (Parsley Porridge) a tymiánem, čajovníkem a aloe postará o čistotu pleti.

Protože s mýdly jsem to očividně trochu přemydlila, sprcháčky jsem vzala jen malé a jen tři.
 Moji milovanou olivovou ratolest (Olive Branch) s vůní mandarinek, medu a olivového oleje. Pak jsem sedla na med sprcháčku It's Raining Men, i když doufám, že tahle lahvička svůj slib nesplní a nezačnou na mě ve sprše (s)pršet chlapi. A nakonec to samozřejmě nešlo bez punčového Hot Toddy. Já nepiju, já se v tom koupám.

Pak jsem se vybavila na mazání.
 Moje stálice Each Peach s vůní mandarinek, milované čokoládové srdce Soft Coeur a pro mě novinkové Aqua Mirabilis slibující mandlový peeling a pěkné pomazáníčko.
K tomu něco na pusu (a do pusy) v podobě mého oblíbeného peelingu na rty Mint Julips, bělících tabletek Sparkle a pro mě novinkových Breath Of God (pro srovnání). To vše zakončeno čoko-pomerančovým balzámkem s masochistickým názvem Whip Stick.

Jak vidno, měli ze mě v Lushi radost. Já tedy už méně, když se mi cestou domů na zasněžené ulici protrhla taška vahou toho velkého nadělení. Ale vše bylo zachráněno, žádný čaroděj, sob ani Santa nepřišel k úhoně a já už mažu a šumím o sto šest.
Tak a teď mám zas na pěkně dlouho vystaráno :-)   (Tedy doufám).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.