středa 31. prosince 2014

Vánoční nadělení

Po delší pracovní odmlce jsem opět tu. Doufám, že jste si vánoce užili v klidu a pozitivně a že vás pořád ještě neomrzely sváteční dobroty.
Vždycky ráda vyzvídám, co komu k vánocům nachumelilo, a proto se zase na oplátku pochlubím já :-)

Všechny letošní dárky byly pořízeny na základě více či méně jasných náznaků. Prostě nic jsem nenechala náhodě. (Protože několik sladkých plyšáků mě poučilo do konce života).
A co mi tedy přerostlý skřítek nadělil?

Většinou kosmetiku, samozřejmě, protože tu já prostě ráda.
Jako první jsem pod stromečkem vybalila tuhle krásnou krabici a v ní zlatý poklad.

 Tělovka se zlatým arganovým olejem od Body Shopu si mě očividně získala.
 Další skřítek šel taky najisto a pořídil spolehlivé Misshácké čistící prostředky - houbičku s výtažkem z uhlí a odličovací kapesníčky z hydratační řady Super Aqua.
 Následně se skřítek musel řádně proletět, protože mi přivezl maxi svíčku od firmy Bath and BodyWorks a na ní nádherný svícen. Svíčka voní jako máslové sušenky po koulovačce ve sněhu. A ten svícen vypadá jako koruna zimní královny. Prostě bájo :-)

I letos bylo pod stromkem nějaké to třpycení, tedy bíža. Na pravé šperky nehraju. Ze všeho nejvíc mě okouzlila veliká sněhová vločka. (Kdo by řekl, jaký motiv miluju, že?) Ale i ručně dělaný "pekelný" náramek mě nadchl. 
Pak přišlo na řadu mlsání. Čokoláda prostě musí být.
První pralinková nadílka byla z mého oblíbeného Choco Loves Coffee a ta druhá z Andělských pralinek. Jak příznačné.
A potom ještě tabulková nálož. Neuhaus, Godiva a Dolfin, to je teď moje svatá trojice.
Budiž mi ke cti, že jsem se k nim pro samé cukroví ještě nedostala. Nechám si je do nového roku, abych si ho hned od začátku pěkně osladila :-p
A nakonec přišla ještě štěpánská nadílka od skřítka Lusháka. Ale tu si nechám na příště.
A co se sešlo pod stromečkem u vás? Šála od babičky, fusky od mámy a "fáčko" od táty, nebo něco mnohem lepšího?















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.