neděle 6. července 2014

Moje letní výbava

V tomhle blogu navážu na předchozí téma a prozradím, jaké kosmetické vymoženosti používám v létě já osobně.

Jsem bledule smrtelná, to už se oficiálně ví. Ovšem v létě, nebo spíš v letním počasí :-)), nechci působit jako nafialovělý duch s promodralýma nohama. Takže každé léto na to dlabu. Betakaroten. Dřív jsem ho kupovala ve Vitalandu, jenže pak jsem si udělala průzkum a zjistila, že si vystačím s levnější variantou z drogerie. Už druhé léto tedy zobu tenhle obohacený navíc o vitamín E a selen. Nejen, že díky němu ztrácím mrtvolný odstín, ale bonusem je mnohem hezčí pleť bez různých pupenců a jiného neřádu. Což se mi právě v létě, kdy je pod nánosem makeupu a pudru vedro, dost hodí :-)
I když se jedná o betakaroten, opálená po něm nejsem ani náhodou. A to dokonce ani po tělovém mléce z řady Sun Glow od Oriflame. Jedná se o tzv. Gradual Tan tělové mléko, což znamená, že člověku při pravidelném používání zajistí pomaloučku polehoučku jemné (samo)opálení. Jemně voní a navzdory samoopalovacím složkám nemá charakteristický nepříjemný pach. Někomu se dokonce jeho vůně líbí :-)
Takže díky této dvojce produktů mi z nohavic a rukávů nečouhají smrtelně bledo-fialovo-zelené údy :-p Ale kdyby mi hrozilo nějaké (i když třeba jen umělé) opálení, okamžitě bych zakročila :-))

Proti pocení i zápachu používám během roku krystal, jenže v letním nebo dokonce tropickém počasí to je holt na mě slabý kalibr. A tak jsem se uchýlila k poněkud nepřírodnímu řešení. Antiperspirant deo krém od Rexony Maximum Protection. I v tom největším vedru mám pod křídly pěkně sucho. Krém voní jen slabě. Nanáší se večer po mytí a ráno ho už ani necítím. Nicméně kdyby byl bez vůně, vůbec by mi to nevadilo.
Protože o vůni se mi stará sprejerská trumpeta I.D. Energy od Oriflame. I když vypadá jako tělový sprej, je to vážně EDT. Jenom ve spreji. Tohle balení je na léto skvělé, protože se nemusím bát, že skleněnou lahvičkou v tašce někde prásknu o futro. Vůně je to hodně svěží, ve složení dominují citrusíky yuzu a okurka. Když se člověk nasprejuje, udělá to kolem něj příjemné „frišno“. Jo jo, jistě, je to pánská vůně :-p

Když udeří největší vedro, dokonce i já obuju sandály. Jenže v botách naboso mi nohy brzy začínají klouzat a vydávat čvachtavé zvyku. To pak člověk pochopí, proč se v angličtině tzv. žabky jmenují flip flops :-)) A na tohle jsem vyzrála díky deo krému na nohy s levandulí od Yves Rocher. Před odchodem namažu na tlapky, vklouznu do bot a jdu. Žádné nepříjemné pocení ani „plavání“ v botech. A navíc mi fajfky pěkně voní :-p

Na obličej mi nesmí chybět primer Porefessional, který zamezí tropickému lesku na mém obličeji a udrží póry v rozumných mezích viditelnosti. A když si připadám jako vysušená nebo naopak vařená treska, osvěží mě termální voda v rozprašovači od Avéne. Firma doporučuje používat tuhle vodní spršku na pleť podrážděnou holením, sluněním, klimatizací nebo epilací. Navíc se hodí jako osvěžení po cvičení nebo jako poslední krok na nalíčený obličej. Pomáhá trochu fixovat makeup. A dokonce je údajně vhodná i na opruzeniny. No prosím, to aby se o ni tahala celá rodina :-))

Příště budete mít možnost nahlédnout do mé letní taštičky s líčením ;-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.