neděle 13. července 2014

Moje letní výbava II.

Minule jsem slíbila nahlédnutí do mé taštičky s líčením a tady je.

Nemám v lásce vyloženě teplé barevné odstíny a tak i v létě vybírám mezi barvami neutrálními a tak nějak balancuji na hraně.
Právě takovým kompromisem je paletka očních stínů od americké značky NYX s názvem I Dream Of Jamaica. Paletka obsahuje jak tmavší šedo-béžové stíny na kouřové líčení, tak světlé stíny na denní letní líčení. Tuhle paletku mám už delší dobu a pravidelně se k ní vracím.
Stejně tak to je s mono stíny v jemně metalickém odstínu kávy s mlékem příznačně nazvaném Iced Mocha. Moji letní stínovou výbavu ještě doplňují rozjasňující mono stíny od britské drogérkové značky MUA v nepojmenovaném odstínu číslo 1
 
Na rty jsem si oblíbila korálové odstíny, které jsou kompromisem mezi vyloženě červenou a křiklavě oranžovou (kterou já osobně velmi nerada). Už od loňska mi zůstal favorit v podobě rtěnky Grand Rouge od Yves Rocher v metalízové růžovo-korálové s názvem Rose Pétillant. Podobný případ je rocherovská lesklá rtěnka ve světlounkém odstínu lichi želé. Tahle řada teď prošla inovací a nově ji v obchodech YR najdete v červeném obalu. Novým objevem je pro mě Cliniqcká čubina v odstínu 13 Mightly Mimosa. Krásná růžovo-korálová s nádechem zlatavé perleti. Protože funguje zároveň jako balzám na rty, nosím ji téměř stále s sebou a kdykoli mám nepříjemný pocit suchých rtů, přetřu je touhle pastelkou. 

Místo bronzeru používám pudrovou mozaiku od značky NYC v odstínu Rose Glow. Obsahuje neutrální béžové plošky v kombinaci s jemnou starorůžovou. Pro bleduli jako já ideální směska pro jemné konturování obličeje. 
V létě u mě přichází ke slovu převážně tužky. Na rty to je teď nejčastěji broskvová od Yves Rocher Rose bruyére. Na oči pak moje osvědčené voděodolné od Sephory – šedá jako měkčí varianta černé na léto ( i když se jmenuje flashy black) a broskvová metalíza (neboli červené zlato) flashy pink. K tomu přidávám podobně pojatou voděodolnou tužku od essence v jasně tyrkysové metalíze blue lagoon. A protože tyrkysové na očích nemám v létě pořád dost, na večer nebo nějaké to „drámo“ používám buď jemnější světlou tekutou linku s fixovým aplikátorem Long-lasting eye liner od Sephory v odstínu bleu turquoise, nebo sáhnu po intenzivní tyrkysové lince Turquoise od Oriflame.
Na řasy místo voděodolné řasenky, které nemám ráda, používám svůj nový objev Waterproof mascara top coat z limitky Beach Cruisers od essence






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.