čtvrtek 16. května 2013

Můj první blogový Tag aneb co o mně nevíte

Na tenhle dotazník jsem narazila při brouzdání blogy a zalíbil se mi. Je to možnost, jak o sobě prozradit trochu víc, ale zase ne moc. Takové menší než malé množství soukromí ;-)

Tak, začínáme:
1, Jsou tvé vlasy od přírody rovné nebo vlnité?

Rovné jako moje cesta ke hvězdám (I wish)



2, Barvíš si vlasy a jak často chodíš ke kadeřníkovi?

Nikdy jsem si vlasy neobarvila (když nepočítám červené proužky v ofině asi před 10ti lety) a doufám, že ještě dlouho nebudu. Ke kadeřníkovi nechodím, dosavadní špatné zkušenosti mi stačily na celý život. Aneb 2 cm jsou přece 10-15 :-/





3, Nosíš ten samý účes každý den, nebo si s vlasy vyhraješ?

99% času chodím rozpuštěná. Na účesy nemám nervy, stylingové prostředky a čas.



4, Lakuješ si nehty na nohou jen v létě, nebo i v zimě?

Skoro pořád. Líbí se mi to a taky mi ty tlapky pak nepřipadají tak „nahaté“.



5, Jak dlouho ti ráno trvá, než se nalíčíš?

Hmmmmmm, hooodně dlouuuho. Já to beru jako určitý druh meditace.



6, Líčíš první oči nebo používáš makeup?

Začínám vždy podkladem.




7, Sbíráš makeup, nebo kupuješ jen to, co potřebuješ?

Sbírám? To zní hrůzostrašně. Prostě mě kosmetika baví, tak jí mám víc, než běžný člověk...To už zní líp ;-)



8, Jak často nosíš umělé řasy?

Vůbec. Já tyhle protézy, nebo-li umělé tělní části, obecně neuznávám. Nasazovací nehty, nasazovací řasy, nasazovací vlasy, nasazovací prsa...za chvíli si budeme vkládat náhradní mozek (pokud nebudeme mít dost vlastního rozumu).



9, Líčíš se každý den?

Jen, když vystrčím nos z domu.



10, Líčíš se i v případě, kdy jsi celý den doma s rodinou?

Ne, je třeba nechat pleť někdy odpočinout. A navíc spolubydlící osoba taky kašle na nějakou osobní úpravu, tak proč se snažit :-pp



11, Vyšla bys někdy z domu bez makeupu?

V případě nečekaných vycházek mám vždy po ruce své věrné Piave a aspoň korektor. Bohužel moje pleť trpí všemi neduhy zrzavého typu – popraskané žilky, hrubá textura, velké póry, spousta pih, fialové kruhy pod očima, nevýrazné oči. Ale nemusí o tom vědět všichni, že? ;-)



12, Kolik drahých výrobků vlastníš?

Pokud je míněno věci jako Dior, Lancome atd., tak nula. Moje filosofie je, že nemá smysl platit za značku.



13, Plánuješ si denně oblečení?

Vždy, pokud jdu ven. Šetří mi to čas před odchodem.



14, Jak často střídáš kabelky?

Podle toho, aby se mi taška hodila stylově k oblečení.



15, Kdy vstáváš a v kolik chodíš spát?

Vstávám kolem půl osmé, chodím spát ve čtvrt na jednu. Nikdy dřív bych nevěřila, že toho budu schopna. Byly časy, kdy jsem musela spát aspoň 9 hodin.



16, Jak často/kdy cvičíš?

5x týdně zhruba hodinu intenzivně yogu. K tomu sem tam při televizi rotoped. Ale to nemůžu přehánět, protože mi okamžitě naskočí svalová hmota a nevejdu se do nohavic :-/



17, Pravák/Levák?

Pravák. Jinak jsem levá.



18, Jak jsi vysoká?

Dřív se tomu říkalo střední postava. Teď populace nějak moc vyrostla.



19, Kolika mluvíš jazyky?

Pokud je myšleno cizími, tak výborně anglicky a pasivně italsky a francouzsky. I když to mi stačí tak na objednání v restauraci, nákup v obchodě a pochopení návodu na produktu :-))




1 komentář:

  1. Haha, odpověď 18 mě pobavila:) Jinak s kadeřníkama mám taky špatné zkušenosti a jít se nechat ostříhat jsou pro mě větší nervy než jít k zubaři..:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.