pondělí 13. května 2013

Klinické potěšení

Před pár dny jsem kupovala dárek od značky Clinique a ke své radosti jsem byla podarována i já. Opět se konala akce: kup dva výrobky a dostaneš kosmetickou taštičku s miniaturami. Tahle akce mě vždycky bavila. I letos se obsah balíčku i obal samotný liší podle toho, kde nakoupíte. Firemní obchody tedy nabízí jiné dárečky než například parfumerie atd. Já jsem si vybrala ovocnou taštičku, která se na mě smála v Sephoře. A musím říct, že její obsah je lepší než nějaká marmeláda :-)



Odličovač na oči a rty Take The Day Off

Já osobně dávám přednost gelovým odličovačům, ale tuhle vodičku už jsem zkoušela a je celkem prima. Na voděodolnou řasenku si samozřejmě netroufne, ale jinak funguje slušně. Jen ten bezpečnostní uzávěr je poněkud nepraktický. Ať točím, jak točím, otevřít nejde, jsem akorát vytočená.


 



Chubby Stick odstín 07 Super Strawberry

Ó, přímo můj nejoblíbenější odstín. Už mi docházela, takže mám ohromnou radost :-) Je to červená, ale taková umírněná, trošku jako kompotované třešně :-))



All About Eyes Serum roll-on

Klasický krém AAE jsem dřív používala na léto, protože krásně hydratuje a měla jsem pocit, že i fungoval proti oteklému očnímu okolí. Ale tenhle roll-on je na monokly ještě lepší! Ani jsem ho nemusela dávat do lednice, aby předvedl vše, co umí. Když jsem se po náročné noci probudila s napuchlými kukadly, přetřela jsem je touhle kuličkou a než jsem slupla snídani, otok byl fuč. To jsem zírala 8-) Pokud má člověk sušší pleť kolem očí, možná bude muset následně přidat kapku očního krému. Ale hlavním úkolem téhle kuličky je vypořádat se s opuchlýma očima a ten tedy plní stoprocentně. Uvažuji, že si později pořídím plnou velikost.



Řasenka Hight Impact

Ta rovnou poputuje k mamině. Já tyhle kartáčky nemusím, zatímco jí celkem vyhovují. Neříkám, že je to špatná řasenka, jen prostě není zrovna pro mě.



Hydratační gel Moisture Surge Extended Thirst Relief

Už jsem ho taky kdysi používala. Na léto je pro mě ideální. Po rozpáleném dni je to balzám, který mému xichtíku uleví, ochladí a hydratuje ho. Takže opět další věcička, která přišla jako na zavolanou.



Shrnutí: Tentokrát se balíček povedl přesně podle mého gusta. Taštička udělá radost kamarádce, která miluje veselé barvičky, ale produkty si (až na tu řasenku) nechám.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.