neděle 12. dubna 2015

Ruční péče

V zimě a na počátku jara moje ruce vždycky trpí. Každoročně se tak pouštím do zkoušení krémů na ruce a péče na nehty ve snaze konečně najít zázračný výrobek, který mě zbaví pocitu, že kůže na rukou je mi menší.

Letos jsem do svých pokusů zařadila následující výrobky:

Yves Rocher Beauté des mains dlouhodobě hydratační krém na ruce

Krém, stejně jako celá řada, obsahuje bio arniku. Navíc je v něm řepkový olej, olej z kopry, rostlinný glycerin a kokosový olej. Co jsem naopak v krému nenašla jsou parabeny a silikon. Cože mě velmi příjemně překvapilo.
Krém je hutný a dost dlouho trvá, než se vstřebá. Ale pak už na rukou nezanechává mastnotu. Voní jako krémy, jaké se kdysi dávno prodávaly v drogerii. Někomu to připomíná Indulonu.
Shrnutí: Musím konstatovat, že to byl jeden z mála krémů, který dokázal výrazně zmírnit suchost mých rukou a výskyt suchých šupinek. Nebýt toho, že mi konzistencí a „vůní“ připomíná staré krémy z dětství, byla bych z něj nadšená.


 Jako další pokus o eliminaci suchých šupin na rukou jsem vyzkoušela olejový exfoliační gel
Beauté des mains Huile de soin exfoliant végétal

Gel obsahuje opět arniku, řepkový olej a jako brusné částečky tu jsou jahodová jadérka a drť z meruňkových pecek. I tady nejsou parabeny, silikony a ani ropa (minerální oleje).
Takže opět prima zjištění. Ale název „exfoliační olej“ bych nebrala zas tak doslova. Je to prostě gel s brusnými částečkami a moje ruce po něm byly stejně suché jako po kdejakém tělovém scrubu.
Aroma je takové „olejové“, mně osobně například připomíná slunečnicový olej, co jsem dlouho zapomněla na lince.
Shrnutí: Pro mě se jedná o zbytečný produkt, vystačím si s jakýmkoli tělovým scrubem nebo peelingem. Tahle tuba mě prostě nepřesvědčila o tom, že je třeba si pořizovat speciálně na ruce nějaký jiný exfoliátor. Ať už se jmenuje jakkoli.

Dalším pokusem byly krémy na ruce od značky Crabtree a Evelyn (kterou mám jinak docela ráda).
Snesl se na mě narozeninový déšť jejich krémů (viz. foto) Dárci šli prostě najisto.

Jak je vidět, vyzkoušela jsem jich dost. Ovšem dva, jmenovitě zázvor a růži, jsem dala stranou. Udělají radost někomu jinému. Já růži a zázvor nemusím.
Budu hodnotit všechny krémy, protože pro mě se jejich účinek nelišil, jen vůně byla jiná.

Krémy obsahují různé výživné složky jako mangové máslo, arganový olej, macadamový olej, olej z granátových jablek, bambucké máslo a jiné věci, které by měly kůži promáznout. Bohužel jsou tam taky silikony a jiné chemické legrace, které neznám a něco mi říká, že znát ani nechci. Dalo se to čekat, ale i tak musím přiznat, že mě to hodně zklamalo. A navíc neměl ani jeden z krémů na mé ruce žádný účinek. Namazala jsem, krém se hned vsákl a výsledek kde nic, tu nic.
Shrnutí: Bohužel, tohle se hodně nepovedlo. Krémy mi ruce nepromazaly, nevyživily, jen trošku navoněly. Nějak nevím, k čemu by se tedy měly používat. Krásný obal a pěkná pověst značky jsou fajn, ale když výrobek neplní danou funkci, je to špatné. Vážně velké zklamání :-((

Se suchostí rukou se váže i suchost nehtů. V zimě a na jaře mám nehty doslova vyschlé, jsou na nich nevzhledné varhánky a při sebemenším škrtnutí o tvrdou hranu se štípou a odlupují. Proto se je snažím co nejčastěji nosit nalakované. V období „mezi laky“ se jim snažím dodat výživu navíc.
A tak jsem se jednou toulala uličkou v drogerii a do oka mi padl zlevněný krémík na nehty.

Alverde Nagel pflege creme aprikose
Obsahuje meruňkový olej a ještě další oleje a stejně jako většina alverďáckých výrobků neobsahuje ropu, silikon a jiné fígle. 
 
Jedná se o krémík, který je jemně zabarvený do růžova a je v něm špetka perleťových částeček (jakože lesklých). Nehty díky tomu vypadají hned lépe a zdravěji. Ale na rozdíl od mnoha výrobků konkurenčních značek tohle není jen na oko. Tenhle krémík funguje. Nezanechává nehty mastné a přitom je pěkně vyživí. Už během pár dnů se mi přestaly tak šíleně loupat a lámat a začaly zase vypadat k světu.
Shrnutí: Stále ho používám a výsledky se dostavují. Večer ho vmasíruju do nehtové kůžičky a co zbyde, rozetřu i na nehty (bez laku samozřejmě). Krémík jemně voní po meruňkách a celkově je příjemný. Jsem ráda, že jsem se nechala nalákat na slevu a sáhla po něm. Za normálních okolností bych ho asi v regále úplně přehlédla.

A co vy? Vyzkoušeli jste nějaký krém na ruce, který ruce vyživil a dokázal zvládnout i hodně suchou kůži? Budu moc ráda, když mi nějaký svůj osvědčený doporučíte :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji. Moc si cením vašich reakcí a těší mě, že věnujete svůj čas čtení mého blogu.